open-navfaktor-logo
search
Ima preče od prečeg
Ilidžanci se žale na velike iznose na računima za vodu i brojne kvarove
Stanovnici Ilidže posljednjih dana na društvenim mrežama žale se na visoke račune za vodu. 
02.06.2021. u 18:05
get url
text

Tako je jedan stanovnik ilidžanskog naselja Pejton na svom profilu objavio da je dobio račun za domaćinstvo kao da posjeduje autopraonicu.

- Prije neki dan je na Otesu pukla cijev i pet sati je voda curila u valovima, konkretno Barska 7 Otes. To se može provjeriti. Da li će Pejton i Otes platiti tu cijenu, očigledno da hoće - napisao je jedan od razočaranih Ilidžanaca.

Našoj redakciji javilo se i nekoliko stanovnika Ilidže koji su nam poslali i fotografije.

- U ulici Bosanskih gazija 27 prije mjesec dana prijavili smo kvar u centru za potrošače, ali on nikada nije otklonjen – napisao nam je stanovnik ilidžanskog naselja Pejton.

Aida Pendek

Aida Pendek, vršiteljica dužnosti direktora KJKP Vodovod i kanalizacija, pojašnjava da za kvarove na uličnom vodovodu postoji procedura za popravak.

- To su zahtjevni kvarovi. Treba se iskopati, obezbijediti izmjena režima saobraćaja... Ne može se očekivati da se po nastanku kvara on odmah popravi, ali sigurno da ovi kvarovi nisu utjecali na visinu računa jer su to kvarovi prije vodomjera i ne mogu utjecati na potrošnju objekata. Pet sati je zadovoljavajući rok da se jedan takav kvar popravi. Provjerit ćemo zašto nije izašla ekipa u Pejton. Građani moraju znati da uvijek ima preče od prečeg. Svakom kvaru pristupamo da se što prije sanira i da se stavi u funkciju vodovodna mreža – rekla je za Faktor Aida Pendek.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.