Vozila su stala, prihodi su stopirani, a šteta će se zbrajati tek kada vanredno stanje prođe. Posljednjih dana pojavile su se spekulacije da bi dio radnika GRAS-a mogao biti poslan na čekanje. To je oštro demantirao Jakub Kubur, vršilac dužnosti direktora preduzeća.

- Za sada nije bilo planova o slanju uposlenika na čekanje. O tome niko nije razmišljao niti razgovarao. Ako dobijemo instrukcije od nadležnog ministarstva, onda ćemo morati postupiti kako oni traže, ali naravno da će nam to morati obrazložiti. Veliki broj uposlenika GRAS-a je angažovan i sada oko održavanja vozila, popravka pruge, kontaktne mreže, osiguranja. I u ovoj specifičnoj situaciji firma živi i radi. Iskren da budem, ne znam koga bismo mogli poslati na čekanje – kazao je za Faktor Jakub Kubur.

U kakvoj dubiozi se GRAS nalazi najbolje govori podatak da njegovo dugovanje zaključno sa 31. decembrom prošle godine iznosi oko 333 miliona KM.