open-navfaktor-logo
search
U duhu 70-ih
Kreatori najpoželjnije jakne udružili snage s Guccijem: Ovo su komadi iz njihove uzbudljive kolekcije
Modni maksimalizam, koji na čelu modne kuće Gucci njeguje njen kreativni direktor Alessandro Michele, došla je do posebnog izražaja u novoj kolekciji nastaloj u saradnji sa američkim brendom The North Face.
26.12.2020. u 08:06
get url
text

Inspirirana modom ludih 70-ih, kolekcija kuće Gucci i brenda The North Face sastoji se od pregršt ready-to-wear komada, modnih dodataka, prtljage, pa čak i šatora te vreća za spavanje idealnih za zabavu na otvorenom sa stilom ili vrlo luksuzno kampiranje kod kuće.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gucci Official (@gucci)

 

Cjelokupna kolekcija u skladu je sa zelenom politikom oba modna brenda, a navedeno je najuočljivije po izradi odjeće i dodataka od najlonske tkanine econyl koja se dobija od ribljih mreža, tepiha i ostataka tkanina te njihovog pakiranja.

Vreće za odjeću i ružičaste kutije mogu se reciklirati i potječu iz održivih šumskih izvora.

Pakiranje je čak dizajnirano s ručkama, pa nisu potrebne torbe za kupovinu kada kupci "pokupe" robu u trgovini.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gucci Official (@gucci)

Kako je najavljeno, saradnička kolekcije brenda Gucci i The North Face biti će premijerno lansirana u Kini, a uključuje pufnaste jakne koje su postale zaštitni znak američkog brenda, pa sve do podstavljenih kaputa i suknji.

"Lakše" opcije uključuju svilene komplete za kuglanje, suknje i haljine, kao i brojne majice kratkih rukava i jakne od flisa koje odobravaju ljubitelji streetwear kulture.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Stylight Insights (@stylight_insights)

Nastavljajući Guccijevu tradiciju brisanja rodnih normi, kolekcija također uključuje rodno neutralnu planinarsku cipelu s velikim podebljanim logotipom The North Face x Gucci.

Navedena kolekcija, koja će nesumnjivo stvoriti veliki modni hype, u prodaji će se naći tek u pojedinim trgovinama i posebnim pop-up trgovinama nazvanim "efemerne Guccijeve igle", dok će manji dio asortimana iz kolekcije biti dostupan u prodaji na stranicama brenda Gucci i pojedinim internetskim trgovinama.

Svako ko poželi pobjeći na nekoliko minuta u švicarske Alpe može pogledati Guccijev video za kolekciju u režiji Daniela Shee, podešen na slatke zvukove benda Creedence Clearwater Revival.

Čak i odabrana pjesma za predstavljanje kampanje ima poseban značaj.

Prije nego što je postao globalni sportski div američki brend The North Face, kojeg su 1966. godine osnovali Douglas Tompkins i Dick Hap Klopp, svoj put prema svjetskoj prepoznatljivosti počeo je u skromnoj trgovini u Berkeleyju savezne države Kalifornija koja se smjestila tik do vrata prostora za probe benda Creedence Clearwater Revival.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.