open-navfaktor-logo
search
Socijalna distanca
Mercedes-Benz promijenio logo kako bi skrenuo pažnju na mjere protiv koronavirusa
Mercedes-Benz, njemački proizvođač luksuznih automobila, promijenio je logo kako bi na taj način skrenuo pažnju na značaj pridržavanja mjera uvedenih protiv koronavirusa (COVID-19).
02.04.2020. u 10:54
get url
text

Iz ove kompanije su saopćili da ovim žele pokazati građanima da se moraju pridržavati mjera opreza budući da se koronavirus i dalje širi. Na ovaj način također žele svima pokazati da je trenutno socijalna distanca ključna među ljudima kako bi se broj zaraženih smanjio.

Prije nekoliko dana na sličan potez su se odlučili i čelnici Audija, Volkswagena i italijanskog nogometnog velikana Milana kako bi skrenuli pažnju na značaj pridržavanja uputa i mjera protiv bolesti COVID-19.
 

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.