Sedmice mode ove godine će biti organizovane u nešto drugačijem maniru, naravno usljed situacije sa koronavirusom, pa će "velika četvorka"- fashion weekovi u New Yorku, Londonu, Milanu i Parizu biti miks fizičkih i digitalnih prezentacija.
Zanimljiva vijest stiže iz popularne platforme TikTok, koja će predstaviti vlastiti mjesec alternativne mode. Od danas, 15. septembra do 8. oktobra planirano je emitovanje različitih sadržaja na platformi- modnih revija, raznih intervjua i savjeta za stvaranje stilskog izgleda poznatih TikToker-a, uključujući Wisdom Kaye i Ariam.
- Vidjeli smo kako modna industrija ponovo zamišlja šta luksuzna moda znači za kulturu i društvo. Uz pomoć TikTok-a, moći ćemo da dodirnemo modu bez napuštanja kuće - što je relevantnije nego ikad tokom karantina- poručili su na TikTok-u.
"Saint Laurent" će u okviru ovog projekta prikazati online reviju, dok će JW Anderson također pokazati svoju novu liniju. "Alice + Olivia" brend će predstaviti svoju capsule saradnju sa samom platformom.
Na kraju modnog mjeseca, organizatori obećavaju finalnu zabavu također u online formatu.