open-navfaktor-logo
search
Bit će bolje...
Navijači se žale: Fan shop FSBiH se ne razlikuje od tezge na pijacama
Istina je da nemamo dresove za malu djecu. To će biti u prodaji u narednom periodu. Bit će i trenerke, ali iza Nove godine, kaže Almir Murtezić, šef marketinga FSBiH
20.12.2019. u 07:58
get url
text

- Fan shop Fudbalskog saveza Bosne i Hercegovine (FSBiH) je na nivou nekog švedskog trećeligaša. Ne mogu da vjerujem da nisam mogao naći dres za dječake od pet i sedam godina. To stvarno ne bi smjeli sebi dopustiti - požalio se u telefonskom razgovoru našoj redakciji Bosanac koji živi u Švedskoj i koji je sinove želio obradovati originalnim dresovima Zmajeva.

Podsjetimo, FSBiH je sredinom novembra otvorio fan shop na drugom spratu SCC-a, koji, najblaže rečeno, izgleda skromno. Na otvorenju su bili Edin Džeko, Ibrahim Šehić i Muhamed Bešić, koji su se ovom prilikom fotografirali sa fanovima i potpisivali dresove, majice, autogram karte, postere. No, ponuda fan shopa je u najmanju ruku siromašna.

Ponuđeni asortiman čine originalni Adidas dresovi reprezentacije Bosne i Hercegovine, dukserice, majice, navijački šalovi, lopte, kape, te različiti suveniri, a sve se nalazi na malom i bijednom štandu ispod pokretnih stepenica.

- Sve me podsjeća kao na neku tezgu na pijacama. Kako objasniti da nije moguće kupiti originalnu trenerku fudbalske reprezentacije - kaže razočarani vjerni navijač BiH koji redovno prati i sve gostujuće utakmice Zmajeva.

Fudbalski savezi širom svijeta na prodaji dresova, dukserica, majica, navijačkih šalova, lopti, kapa, te stotinama različitih suvenira godišnje zarađuju milione, dok je u BiH ta zarada minorna.

- Fan shop u SCC-u smo otvorili sa našim partnerom Genecom. Istina je da nemamo dresove za malu djecu. To će biti u prodaji u narednom periodu. Bit će i trenerke, ali iza Nove godine. Ovo je bukvalno pilot-projekat u tržnom centru i polako nabavljaju opremu i robu. Nije to tako jednostavno nabaviti. Fan shop u SCC-u je početak, dok se ne ukaže prilika i potreba za većom radnjom – kaže Almir Murtezić, šef marketinga FSBiH.

 

 

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.