open-navfaktor-logo
search
Mijenjanju se trendovi
Nulerica sve popularnija: Veliki rast prodaja bezalkoholnog piva
Dok se pivarska industrija još oporavlja od potresa pandemije COVID-19, bezalkoholno pivo postalo je jedna od svijetlih tačaka u problematičnom sektoru piva.
08.08.2022. u 13:20
get url
text

Iako bezalkoholno pivo ne čini više od 5 posto globalnih prihoda od piva, potrošnja ove vrste piva rasla je mnogo brže od rasta potrošnje alkoholnog piva u većem dijelu prošle decenije. Rast je, osim pandemijske 2020. godine, uvijek bio u dvocifrenim postocima.

Bezalkoholno pivo sada se vidi kao prilika za pivare, koje kontinuirano proširuju svoj izbor niskoalkoholnih i bezalkoholnih piva kao odgovor na sve veću potražnju kupaca.

- Potrošači sve više traže zdravu hidrataciju i ukusno osvježenje za odrasle s nižim ili bezalkoholnim udjelom u kojem mogu uživati u svakoj prilici - napisala je druga najveća svjetska pivarska grupacija Heineken u svom najnovijem godišnjem izvještaju.

- Kako se ovaj globalni potrošački trend nastavlja, vidimo sjajnu budućnost za niskokalorično i bezalkoholno pivo - zaključuje se u izvještaju.

Kao što pokazuje grafikon temeljen na podacima iz Statista Consumer Market Outlooka, segment bezalkoholnog piva spreman je za snažan rast u godinama koje dolaze.

Nakon malog zastoja u 2020. godini zbog karantina povezanih s COVID-19 i promjena načina života, industrija se vratila na pravi put i očekuje se snažan dvocifreni rast ove i sljedećih godina. Do 2025. godine Statista očekuje da će se globalna prodaja bezalkoholnog piva približiti 50 milijardi dolara, skoro dvostruko više od brojeva iz predpandemijske 2019. godine, prenosi Stav.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.