Rađaj - ne odgađaj: Srbija pokrenula intenzivnu kampanju za natalitet

objavljeno: 13.02.2018. u 11:22

Ministarstvo kulture i informisanja Republike Srbije raspisalo je krajem prošle godine Javni poziv za izradu slogana s ciljem podsticanja rađanja.

Prijetnju bijelom kugom u susjednoj Srbiji shvatili su veoma ozbiljno, barem ako je suditi prema kampanji koja je pokrenuta na državnom nivou s ciljem podsticanja nataliteta i promociju mjera populacione politike.

Dva mjeseca nakon raspisivanja Javnog poziva za izradu slogana s ciljem podsticanja rađanja, Ministarstvo kulture i informisanja RS odabralo je šest najboljih slogana.

Slogani koji su podijelili prvo mjesto na konkursu su "Ljubav i beba – prvo što nam treba!" i "Rađaj – ne odgađaj!", dok drugo mjesto dijele autori slogana "Mama neću sama – tata hoću brata", "Dosta reči – nek' zakmeči", "Čuda se ne dešavaju. Čuda se rađaju" i "Nek se deca rađaju i lepe stvari događaju".

Autorima će biti dodijeljene i novčane nagrade.