Nezadovoljni korisnici pisali su i našoj redakciji zbog čega smo kontaktirali Telemach. Zamoljeni da pitanja pošaljemo e-mailom, što smo i napravili, odgovore ni sedam dana poslije nismo dobili.
Ali nakon što je za naš portal ombudsman Saša Marić pojasnio koja su prava korisnika i šta mogu uraditi kako bi sebe zaštitili u novonastaloj situaciji, Telemach se oglasio saopćenjem za javnost u kojem Mariću poručuju da "prestane s diskriminacijom njihove kompanije i pritiskom na korisnike".
- Telemach je svoje pretplatnike obavijestio o promjenama u programskoj šemi na identičan način, jednako kao što su to učinili drugi operateri početkom 2020. godine, kada su informisali svoje korisnike o prekidu distribucije jednog od najvažnijih i najgledanijih TV kanala - televizije Nova BH – između ostalog istakli su iz Telemacha u spomenutom saopćenju.
Ombudsman Saša Marić potvrdio nam je da je o sebi čitao u medijima, ali da odgovor od Telemacha nikada nije dobio. A podsjetimo, pisao im je protekle sedmice i pozivao na sastanak kako bi riješili problem.
VEZANI TEKST - Telemach: Ombudsman da prestane s negativnom kampanjom i pritiskom na naše korisnike
- Moj daljnji korak je da vidim hoće li se RAK ili Telemach ikako obraćati javnosti ili mojoj instituciji. Ako ništa ne urade, slat ću dopis RAK-u za sastanak da vidim šta su konkretno uradili ili misle uraditi. Nemam još ni jednu žalbu za m:tel, ali mislim da će mi početi stizati ove sedmice pa ću spremati aktivnosti u tome smjeru – istakao je Marić.
Iz Regulatorne agencije za komunikacije BiH su nam kazali da su uputili zahtjev za izjašnjenje operatera Telemach u vezi s ukidanjem Arena Sport kanala.
- Nakon što dobijemo sve potrebne informacije, Agencija će se o ovoj temi oglasiti putem saopćenja za javnost – istakli su iz RAK-a.