Nakon što je iznijela svoja iskustva koja je doživjela u Domu zdravlja Centar u Sarajevu, čekajući ispričnicu za dijete koje je prebolovalo COVID-19, a Faktor to objavio, našoj redakciji ponovo se obratila, ovog puta sa imenom i prezimenom Samra Džaferović Šarenkapa, navodeći "kako direktorica spomenute zdravstvene ustanove zahtijeva javno izvinjenje, odnosno demanti".
- Ovim putem javno se izvinjavam, dijelom zato jer osjećam potrebu za tim, a dijelom da ne nastrada osoba koja mi je pomogla. Jako mi je žao što je do ovoga došlo, što bi zbog mene i mog djeteta posljedice mogla snositi nevina osoba. Zato se izvinjavam i molim direktoricu da ne kažnjava jedinu osobu koja me je saslušala i pomogla mi, koja je spriječila veći sukob sa šeficom Odjela i da ja bolesna opet dolazim jer, kao što sam napisala, svojim nerazumijevanjem ste me natjerali da više puta dolazim, iako imam koronu i iako sam ispoštovala vašu proceduru, odnosno telefonski kontaktirala dom zdravlja i obavijestila o bolesti djeteta. Jasno mi je da je do problema došlo usljed loše komunikacije između osoblja doma zdravlja i pacijenta, izazvanog velikim obimom posla kojeg imate i kojem sam svjedočila. Nadam se da ćete uzeti u obzir da je moje pismo napisano u afektu, da ga je pisala jedna umorna i bolesna majka koja od istog nije očekivala nikakav odgovor i rezultat, pa da zbog moje greške nećete kažnjavati jedinu osobu u vašoj ustanovi koja se ponijela kao čovjek i zdravstveni radnik - stoji u tekstu koji potpisuje Samra Džaferović Šarenkapa.
VEZANI TEKST - Danima pokušavala dobiti ispričnicu za dijete koje je bilo bolesno, na kraju morala "okrenuti jedan broj telefona"
Podsjetimo, u anonimnom pismu majka sedmogodišnjeg dječaka, koji je prebolovao COVID-19, između ostalog, napisala je "kako je morala okrenuti jedan broj kako bi dobila ispričnicu za dijete koje je sedam dana bilo odsutno sa nastave".