Osamdeset osam posto ispitanika želi da tehnološke firme proces objavljivanja vijesti učine transparentnim, dok njih sedamdeset devet posto smatra da bi tehnološke firme trebale biti regulirane baš kao i druge medijske organizacije.

Pedeset četiri posto je reklo kako im društvene mreže pomažu da budu informisani o dešavanjima u okolini i svijetu, ali i da su zabrinuti kad su u pitanju uredničke politike internetskih firmi.

Amerikanci općenito nisu zadovoljni firmama koje se bave uređivanjem i organiziranjem vijesti, pogotovo kad taj posao preuzmu tehnološke firme.

- Većina ispitanika se protivi tome da internetske firme uklanjaju uvredljive sadržaje sa njihovih web stranica i aplikacija te sadržaje za koje smatraju da su pristrasni prema jednoj grupi ili drugoj, kao i one gdje se korisnici žale ili izražavaju zabrinutost - navodi se u izvještaju.

Međutim, osamdeset posto odraslih osoba u SAD preferiraju firme koje uklanjaju sadržaje za koje postoji sumnja da su lažna vijest, odnosno dezinformacija, s njihovih web platformi.