Savjeti

Super hrana za prekrasnu i zdravu kosu ljeti

Objavljeno: 02.08.2019. u 22:52

Ako želite zdravu kosu, definitivno prvo razmislite o tome šta jedete

FOTO: Ilustracija

Svi znamo da ono što jedemo ima veliki utjecaj na to kako će naše tijelo izgledati i kako ćemo se osjećati. Također, izbor hrane igra i veliku ulogu u zdravlju naše kose. Nahranite svoju kosu ključnim vitaminima i mineralima, vjerujte da ćete jako brzo primijetiti razliku. Ako želite zdravu kosu, definitivno prvo razmislite o tome šta jedete.


Omega 3 masne kiseline

Prehrana bogata omega 3 masnim kiselinama od velike je važnosti za optimalnost organizma. Esencijalne masne kiseline odgovorne su za regulacije metabolizma i osiguravaju zdravlje kostiju, a koriste se i za izgradnju ćelijske membrane u koži. Te membrane stvaraju prirodna ulja koja potiču zdrav rast kose. Dakle, ako vašem tijelu i prehrani nedostaje omega 3 masnih kiselina, može doći do gubitka kose, loma kose, prhuti i svrbeži vlasišta. Jedite ribu barem jednom sedmično, ali i cjelovite žitarice, orahe ili sjemenke bundeve.

Željezo

Naša kosa stalno zahtijeva hranjive tvari za rast i razvoj. Obično osobe s malim udjelom željeza imaju veću mogućnost za opadanjem, stanjivanjem i gubitkom kose. Najbolje rješenje je savjetovati se s liječnikom oko nadoknade željeza u tijelu, ali i dodati u prehranu namirnice poput kelja i lisnatog povrća koji su bogati željezom.

Cink

Cink igra veliku ulogu u reguliranju kognitivne i biološke funkcije organizma. To je bitno za plodnost i jačanje imunološkog sistema te održavanje zdrave kože, kose i noktiju. Cink potiče i ubrzava obnovu stanica. Unesite ga kroz prehranu – nalazi se u crvenom mesu, jajima, plodovima mora, orasima i jogurtu.

Vitamin C

Vitamin C je ključan sastojak za optimalno zdravlje kose. Konzumirajte ga svaki dan kroz voće – borovnice, naranče, grejp, jagode, kiwi. Također, ne izostavite povrće – paradajz, špinat, zelenu papriku. Kosa će vam biti zahvalna.

Biotin – vitamin B7

Vitamin B7 u svoju prehranu unijet ćete hraneći se blitvom, lisnatim povrćem, jajima, mlijekom te orašastim plodovima. Nedostatak vitamina B7 u tijelu je zaista rijedak, ali ga je važno uzimati svakodnevno.

Izvor:   youqueen.com

Faktor pratite putem aplikacija za Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook i Twitter. Zabranjeno je prenošenje sadržaja bez odobrenja redakcije. Kontaktirajte nas na [email protected]

Vezani članci

Iz kategorije