Kao globalni Toyotin model, RAV4 je od predstavljanja svakim korakom sve više jačao. Ponudivši svojim dolaskom nešto potpuno novo na tržištu, kompaktan, okretan, rekreacijski SUV-a, RAV4 je definisao cijeli jedan segment, a sa svakom generacijom nastavio je postavljati standarde, dok je prodaja sve više rasla.

Prošle godine RAV4 ne samo da je bio najprodavaniji SUV na svijetu, bio je i četvrti najprodavaniji putnički automobil uopće. Sjeverna Amerika je daleko najjače tržište za ovaj model s godišnjom prodajom većom od pola miliona vozila, nakon čega slijede Evropa (133.000) i Kina (127.000).

U Evropi je RAV4 dostigao prodaju veću od dva miliona primjeraka od 1994., a zadnja peta generacija predstavljena početkom 2019. godine, postavila je novi godišnji rekord veći od 130.000 vozila.

Ove će godine paleta modela RAV4 doživjeti značajan iskorak pokretanjem prodaje novog modela RAV4 Plug-in Hybrid, koji kupcima nudi još veću sposobnost vožnje isključivo na električni pogon bez ikakve emisije štetnih plinova i bez potrošnje goriva.