open-navfaktor-logo
search
Šta su tražili
Umjesto čišćenja Sarajeva "Trojka" bi za 80.000 KM na Instagramu, TikToku i Facebooku popravljala svoj imidž!
Direktorica KJKP Rad Vera Arnautović, kadar Naše stranke, na dostavljenu inicijativu predsjedavajućeg Gradskog vijeća Sarajevo Jasmina Ademovića (NiP), traži izdvajanje 79.326 KM građana Sarajeva, za finansiranje poboljšanja prepoznatljivosti i imidža preduzeća Rad.
09.09.2022. u 14:35
get url
text
Vera Arnautović, Jasmin Ademović

Imidž KJKP Rad, tačnije vladajuće "Trojke" u Kantonu Sarajevo, odavno je narušen. Brojne su zamjerke građana da se smeće ne odvozi redovno, da je grad prljav, pa su se nadležni dosjetili, ni manje ni više nego da na društvenim mrežama poboljšaju imidž rada i svoj vlastiti imidž i to pred izbore. U tu svrhu nisu došli na ideju da više rade, nego da se više oglašavaju na društvenim mrežama, pa i da angažiraju influensere. 

Općina Stari Grad Sarajevo odbila je zahtjev direktorice KJKP Rad Vere Arnautović na dostavljenu inicijativu predsjedavajućeg Gradskog vijeća Sarajevo Jasmina Ademovića (NiP), kojom se traži izdvajanje 79.326 KM.  

VEZANI TEKST - Karić ne zna da je Ademović tražio novac za bolji imidž KJKP Rad, Općina Stari Grad odbila zahtjev

Nakon što se Općina Stari Grad oglasila, Faktor je tražio dopis koji im je poslao Ademović da vidimo o čemu se tačno radi.

Projekat pod nazivom "Mi smo Sarajevo - Mi smo Rad" ima, navodi se, dva osnovna cilja: povećanje prepoznatljivosti firme i edukaciju stanovništva o KJKP Rad.

Koncept bi tekao u nekoliko faza od kojih jedna obuhvata i izradu video spota o kampanji, brendiranje vozila KJKP Rad te digitalnu kampanju putem društvenih mreža.

U Ademovićevoj inicijati pojašnjeno je i kako putem društvenih mreža povećati prepoznatljivost firme, te se navodi: Algoritmi društvenih mreža preferiraju kratke videe, Instagram i TikTok postale su dominantne platforme, publiku privlače kreativna rješenja koja imaju priču, Facebook/Instagram Reels Stories, Lives su njuspješniji za širenje publike,... te je pojašnjeno Reels sadržaj koji uključuje osobu na ekranu ima do 60 posto bolje rezultate kada je u pitanju doseg i broj interakcija.

Također, u inicijativi se navodi da bi u okviru ove kampanje bili angažovani i influenseri čiji zadatak bi bio poziv na aktivnost čišćenja grada Sarajeva.

FOTO: Inicijativa Jasmina Ademovića

 

 

 

FOTO: Zahtjev Vere Arnautović

 

Inicijativa Jadmina Ademovića, 09.09.2022.
1 od 5
left-arrowright-arrow
2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.