open-navfaktor-logo
search
Mjere u prodavnicama
Zaštita potrošača i uposlenih: Je li ovo rješenje za radnike na kasama
Radnici u prodavnicama prehrambene robe su među naizloženijim novom koronavirusu COVID-19 jer su neprestano u bliskom kontaktu s mnogobrojnim kupcima.
23.03.2020. u 10:50
get url
text

Stoga svi traže pravo rješenje da zaštite ove radnike kako radi njih, tako i radi sigurnosti drugih kupaca.

Većina prodavnica uvela je zaštitne maske i rukavice, ali čini se da to neće biti dovoljno zbog prirode samog virusa koji, primjer radi, u organizam može ući i preko očiju.

Tako sve više prodavnica uvodi providne pleksiglas pregrade na kasama, kao dodatnu mjeru zaštite potrošača i zaposlenih od širenja virusa.

Ove mjere, primjera radi, uvedene su u lancima marketa Mercator-S, Roda i IDEA, a koji svi pripadaju Mercatoru u Srbiji, odnosno Crnoj Gori.

- Pored propisanih mjera zaštite koje sprovodimo u svim IDEA prodavnicama, odlučili smo smo se na ovu dodatnu mjeru da bismo zaštitili kako svoje zaposlene, tako i potrošače – saopćili su iz kompanije Mercator-CG.

Postavljene su i naljepnice na udaljenosti dva metra, kako bi se potrošači brže orijentisali.

Takođe, na ulazu su postavljeni i dozeri sa sredstvima za dezinfekciju ruku, a u svim prodavnicama definisan je i broj potrošača koji, u zavisnosti od kvadrature objekta, može biti u isto vrijeme unutra, objavio je BiznisInfo. 

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.