Zašto je to tako na šalterima Sarajevogasa u Centru za plaćanje komunalnih usluga u novosarajevskom naselju Dolac Malta, pojasnili su nam iz ovog javnog preduzeća da je "poslovna banka uvjetovala sve kartične uplate kupaca preko pos terminala na šalterima Sarajevogasa da se moraju zaključiti do 15 sati i 30 minuta".
Dok rasknjižavaju račune 30 minuta do zatvaranja Centra, građani mogu plaćati račune, ali u gotovom novcu.
Ovo nije jedini problem koji se može lako riješiti boljom organizacijom rada. U Centru za plaćanje komunalnih usluga račune za vodu i odvoz smeća ne možete nikako plaćati bankovnom karticom, a jedina je opcija plaćanja u novcu.
S obzirom na to da se na ovom mjestu računi za grijanje, vodu, odvoz smeća i za gas mogu plaćati bez provizije, te dobiti sve servisne informacije u vezi s ovim komunalnim uslugama, redovi su često dugi. Građani su nezadovoljni zato što kada dođu na red na jednom šalteru, ne mogu platiti račune za sve usluge, nego je svaki šalter za posebnu uslugu, što im oduzima mnogo vremena.
Pored otvaranja više centara u Kantonu Sarajevo, građani traže i da trenutno otvorena dva centra produže radno vrijeme. Radno vrijeme Centra na Dolac Malti je od 7.30 do 16 i subotom od 8 do 14 sati, a radno vrijeme Centra u Vogošći je od 8 do 16, a četvrtkom do 18 sati.
U vrijeme pandemije koronavirusa mora se paziti na zdravlje građana i da se izbjegavaju veliki redovi i čekanja na hladnoći i po nekoliko sati.