A razlozi za takvu odluku su više no očiti, jer crossover s atraktivnim detaljima je trn u oku komšiji, baš kao i činjenica da imaš veći televizor od ostatka ulice.
Gume se, pak, ne vide, ali se loš izbor itekako osjeti. Drugim riječima, vanjska temperatura niža od sedam stepeni Celzijusa znači da ljetne gume na cesti nemaju što tražiti. I polovne zimske gume bolje su od novih ljetnih!
Kao ilustraciju pogledajte video u kojem se na Toyotinu SUV-u, modelu RAV4, uspoređuju karakteristike zimskih i cjelogodišnjih guma. Za start i prelazak 18,2 m cjelogodišnjima je trebalo 3,7 sekundi, a zimskima 3,1 sekundi. Još izraženija je razlika u fazi kočenja, kada RAV4 s cjelogodišnjima ima gotovo dvostruko veći zaustavni put, 17,2 naspram 10,2 metara. A vozili su 19 km/h.
Nakon videa probajte zamisliti da je RAV4 imao na sebi ljetne gume. Ili za prve ledene kiše pogledajte kroz prozor.