open-navfaktor-logo
search
Edin Ogrešević
Bio vodič Billu Clintonu, danas vodi uspješnu turističku agenciju
Edin danas ima 26 godina, a već se može pohvaliti uspješnom karijerom
22.09.2018. u 15:23
get url
text
Edin Ogrešević
get url
text

Da Bosna i Hercegovina ima mnoštvo neiskorištenog potencijala i bezbroj mogućnosti za pokretanje zanimljivih i unosnih poslova, dokazuje i mladi Sarajlija Edin Ogrešević, koji je prije dvije godine odlučio otvoriti vlastitu turističku agenciju.

Edin danas ima 26 godina, a već se može pohvaliti uspješnom karijerom i brendom koji je, za kratko vrijeme, postao prepoznatljiv u našoj zemlji, ali i šire.

- Posljednjih šest godina sam vodič u Sarajevu. To je krenulo kao honorarni posao, ali sam shvatio da to volim, pa sam po završetku Ekonomskog fakulteta u Sarajevu, odlučio da se bavim turizmom.  Akreditaciju sam dobio 2014. godine i tada sam radio kao turistički vodič -dopunska djelatnost. Vidio sam da turizam ima veliki potencijal u BiH poželio sam da osnujem svoju turističku agenciju – priča mladić, koji je 2016. godine osnovao "Meet Bosnia“.

Mladi Sarajlija se može pohvaliti i činjenicom da je bio turistički vodič bivšem američkom predsjedniku Billu Clintonu.

{$galerijaFotografija}

Iako je početak bio težak, Edin je riskirao, bio hrabar i ustrajao u svojim željama, na šta je danas izuzetno ponosan.

- Na početku nije bilo tako bajno, bilo je stvarno teško. Tada sam iskoristio podršku Kantonalnog zavoda za zapošljavanje i zaposlio sam dvije osobe. Sada je "Meet Bosnia" već postao brend i među tri smo najbolje turističke agencije tour operatora u Sarajevu – ističe Ogrešević.

Navodi da nije jednostavno uspjeti, te da je za to najbitniji kvalitet.

- Na to smo se od početka fokusirali, na kvalitet, na prepoznatljivu uslugu i na najeduciranije i najbolje vodiče. Imamo raznovrsne ture za turiste, svaki dan imamo i besplatnu turu, strancima je to zanimljivo, to je sada dosta popularno u svijetu. Pored toga imamo historijske ture, turu o Prvom svjetskom ratu, jevrejsku, panoramske ture... Radimo i eksurzije za ostale gradove, tako da imamo sveobuhvatnu ponudu. Popularna je i naša jedinstvena "Yugo tura“. Sa dva stara stojadina iz 1975. godine obilazimo lokacije, što turiste posebno oduševljava – govori vlasnik turističke agencije, koja sada zapošljava petero mladih ljudi.

- Zaposlili smo petero mladih, dakle, oni ostaju u BiH. Imamo još vanjskih saradnika, tako da nas je ukupno oko 20, svi su to mladi, vrijedni ljudi koji govore više jezika – dodaje naš sagovornik.

Sudeći po njegovom iskustvu, pokretanje biznisa u glavnom gradu BiH se itekako isplati.

- Već mi se isplatilo i sretan sam što sam ovo pokrenuo. Siguran sam da se u ovoj državi može nešto uraditi. BiH ima prednost, jer mi nemamo tako razvijeno tržište, nema konkurencije. U turizmu ne postoje jake agencije koje su došle iz Evrope, a koje bi odmah osvojile tržište. To je tako u svemu, samo treba imati ideju i ustrajati u tome – zaključuje Edin Ogrešević.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.