Posljednju probu mladi članovi imali su još 8. marta, a revije zakazane za maj i juni će svakako realizirati po završetku vanrednog stanja. Trenutna situacija utjecala je na sve, poremetila je aktivnosti djece, ali i planove vlasnice, kojoj njena mala porodica okupljena oko NovamaSa jako nedostaje.
- Redovno se čujem sa svojom djecom iz agencije. Kao i svima, i njima je neobično bez druženja, proba, slobode i svih vanškolskih aktivnosti. Beskrajno mi fale moja djeca, i ja njima, znam, jer s njima imam poseban odnos. Probe, revije, druženje s njima, nije sve to tek reda radi. Svu svoju ljubav koju imam pružam im svaki put iznova. Oni se zbog toga osjećaju važno, jer to i jesu. S pravom mogu reći da smo za 6 godina, koliko samostalno vodim agenciju, dospjeli do vrha i trudit ću se da tako i ostane- kaže Alma Musliović.
Uprkos stanju sa virusom agencija će realizovati već dogovoreni angažman za BhCrafts. Već dugi niz godina Musliović je njihovo zaštitno lice za sve kampanje, a došlo je vrijeme da dobije nasljednicu.
- Sumeja Sadžak je novo lice BhCraftsa i radi editorijal za ljeto 2020. Naglasila bih da će BhCrafts ove godine posebnu pažnju posvetiti obući. Biće to baš nešto prelijepo, kao i obično. Radujem se svakoj saradnji sa BhCraftsom i vezana sam za njih od prvog dana saradnje. Sretna sam jer je baš Sumeja članica moje agencije i nastavlja rad s njima- govori vlasnica NovamaSa.
Sumeja Badžak
Prateći trendove i prilagođavajući se obrazovanju i nastavi od kuće, i Musliović je sa djecom održala prvi online čas, čija tema su bili bh. kreatori i bh. brendovi.
- Djeca će kroz prezentaciju predstavljati domaću modnu scenu. Trenutno imaju zadatak da se sami fotografišu na zadatu temu - otkriva Alma.