Analitičar Paul Dergarabedian je u intervjuu za CNN otkrio da ovakva zarada nije iznenađujuća, ako se u obzir uzme cijela marketinška kampanja za film.
- Marketinška kampanja za Barbie je pokrenula lančanu reakciju koja je dovela do toga da je riječ Barbenheimer dodana u popularni žargon jer je Oppenheimer imao premijeru na isti dan, i tako smo znali da će nešto jako posebno i jedinstveno dovesti do ishoda koji je za film bolji od očekivanoga, i u prvom vikendu prikazivanja, i tokom prikazivanja diljem svijeta - rekao je Dergarabedian.
Čak je i Margot Robbie, producentica i glavna glumica filma, uspjela predvidjeti uspjeh Barbie kada je od studija Warner Bros. tražila da odobri snimanje filma.
- Mislim da sam im rekla da će zaraditi milijardu dolara, možda sam malo pretjerala, ali morali smo napraviti taj film -rekla je Robbie u nedavnom intervjuu.
Rekordnoj zaradi je pridonio uspjeh na nekima od najvećih svjetskih tržišta, koja uključuju Ujedinjeno Kraljevstvo, Meksiko i Australiju. Film je također bio uspješan i u Kini, koja je drugo najveće tržište nakon SAD-a.