navbar

COOLSTYLE

faktor
search
search
search
"Simbol jedinstva i misije"

Velika potražnja širom svijeta za "Palestine Colom"

Objavljeno: 27.03.2024. u 12:42
get url
text
Palestine Cola - brend se sam plasira na tržište
Palestine Cola - brend se sam plasira na tržište
Dva palestinska brata u švedskom gradu Malmeu pokrenula su proizvodnju bezalkoholnog pića pod nazivom "Palestine Cola" s ciljem da doniraju sav prihod Palestincima, javlja Anadolija.
Brutalni rat Izraela protiv Gaze, u kojem je do sada ubijeno više od 32.000 Palestinaca, izazvao je masovne proteste širom svijeta i bojkote mnogih međunarodnih brendova, uključujući poznate svjetske kompanije i lance brze hrane.
U momentima dok traju globalne kampanje s ciljem bojkota zapadnih proizvođača koji profitiraju od izraelske okupacije Gaze i Zapadne obale ili na bilo koji način podržavaju Izrael, Mohamed i Ahmad Hassoun uočili su potrebu na tržištu nakon velike potražnje za alternativnim proizvodima koji bi mogli zamijeniti velike brendove.
Njihova kompanija "Palestine Drinks" pokrenuta je u februaru, rekao je za agenciju Anadolija Mohamed Kiswani, službenik za medije u Safad Food AB, švedske firme koja stoji iza kompanije palestinske braće.
Kako navode iz ove kompanije, "Palestine Cola" predstavlja "simbol jedinstva i misije".
Život u izbjegličkim kampovima
Porodica Hassoun dolazi iz velikog palestinskog grada Safada, odakle su protjerani tokom britanskog mandata 1948. godine. Bili su prisiljeni živjeti u izbjegličkim kampovima na jugu Libana, prije nego što su se na kraju preselili u Švedsku.
Jednog hladnog novembarskog dana u Malmeu, dva brata su sjeli kako bi pokušali da osmisle projekat pomoći za svoje Palestince, koji se suočavaju s onim što mnogi širom svijeta kažu da je genocid koji Izrael čini u Gazi.
Tako je nastala priča zvana "Palestine Drinks", zahvaljujući stručnjacima i konsultantima koji pomažu ovoj palestinskoj porodici, koja posjeduje uspješnu kompaniju za automobile i nekretnine u Švedskoj, ali nije imala prethodnog iskustva u industriji hrane i pića.
- Tržište, restorani, trgovine i ljudi željeli su alternative većim brendovima, pa smo pomislili zašto to ne učiniti dobrotvornim projektom i nazvati ga "Palestine Drinks", kako bi ljudi lakše zapamtili ime i bili ponosni na brend. Dakle, to je glavni razlog zašto je ova ideja zaživjela - objasnio je Kiswani, te dodao:
- Pokrenuli smo alternativni brend za sve ljude koji žele kompaniju koja podržava Palestince.
Ponosni na projekat
Ponosni na svrhu projekta za pomoć sugrađanima Palestincima, braća su ga u početku doživljavala kao malu inicijativu koja je ciljala samo na švedsko tržište. Međutim, kada su se pića pojavila na policama, potražnja i interesovanje javnosti bilo je ogromno i potpuno neočekivano.
- Čim smo izbacili milion limenki, odmah su rasprodate i ovaj brend se sam plasira na tržište - rekao je Kiswani, dodajući da je ključni faktor to što su ljudi uvjereni da je ovaj proizvod za plemenitu svrhu.
Njihova pića se trenutno prodaju u Švedskoj, Danskoj i Norveškoj, ali narudžbe i dalje stižu iz drugih dijelova Evrope, Sjedinjenih Američkih Država (SAD), Australije, Japana, arapskih zemalja, dijelova Azije, pa čak i Latinske Amerike.
Kompanija smatra da je nebo granica za ovaj brend i trenutno je u procesu širenja izvan Skandinavije, a imaju planove da njihovu proizvodi budu dostupni i u mnogim drugim zemljama u naredna dva do tri mjeseca.
Ne stižu odgovoriti na sve narudžbe
- Dakle, imamo oko 900 narudžbi kompanija širom svijeta koje žele biti naš distributer. Nemamo čak vremena da odgovorimo na sve e-mailove - rekao je Kiswani.
Pića kompanije su dizajnirana da privuku kupce različitih preferencija, a dostupna su u originalnim aromama bez šećera, ili sa aromom narandžom i limunade, kao i u varijanti energetskog pića.
- Odlučili smo da idemo sa aromom kole, za koju smo mislili da ima bolji ukus od drugih alternativa na današnjem tržištu.
Logo limenke sadrži maslinovo drvo, palestinski simbol od davnina, i uzorak na dnu koji predstavlja palestinsku kefiju, historijski amblem palestinskog nacionalizma.
- Dakle, glavna ideja je da se dopre do cijelog svijeta, da svi pamte da Palestina postoji u sjećanju ove porodice i u sjećanju svake palestinske porodice - rekao je Kiswani.