Deset hiljada koraka, trik koji je onima koji žele izgubiti kilograme i ostati fit nametnut još 1964. godine, nije ništa druga nego marketinški poduhvat.  

Ali koliko zaista treba hodati kako biste izgubili na težini?

Američki nacionalni institut za zdravlje analizirao je podatke o 6.000 ljudi starosti od 41 do 67 godina koji su nosili uređaje za praćenje aktivnosti najmanje 10 sati dnevno i omogućili naučnicima pristup svojim medicinskim kartonima. Među učesnicima studije bile su različite osobe - i oni čiji je BMI bio normalan i one koje su bile gojazne.

Kako biste spriječili debljanje, potrebno je napraviti 8.200 koraka, a to je oko šest i po kilometara.

Također, ljudi koji su svakodnevno šetali imali su manje šanse da pate od refluksa kiseline, depresije i apneje u snu.

Dakle, ako želite zadržati svoju težinu i bolje se osjećati, prijeđite 8.200 koraka.

Ali kako biste izgubili težinu, to nije dovoljno: prema studiji, samo 11.000 koraka daje takav efekt.

Drugo, postoji još jedna nijansa. Tačnije kao što je pokazao rad naučnika iz Španije, nema smisla hodati satima: nakon 11 hiljada, korist od svakog dodatnog koraka postaje manja.

I naravno, obratite pažnju, uzimaju se u obzir svi koraci koje ste preduzeli i nije važno šta radite, da li je to nordijsko hodanje ili slažete igračke koje je dijete razbacalo po kući.

Ako baš i niste motivirani da hodate, evo nekoliko činjenica koje će vas potaknuti na to:

- 3.000 koraka dnevno smanjuje rizik od demencije za 25 posto, 10.000 za 50 posto.

- 30 minuta brzog hoda (112 koraka u minuti) smanjuje rizik od demencije za 62 posto.

- 21-minutna dnevna šetnja smanjuje rizik od umiranja od svih bolesti za 30 posto.

Izvor: Faktor