Druga polovina maja vrijeme je kada dozrijevaju trešnje, slasni, ali i vrlo zdravi proljetni plodovi.

Nutricionisti tvrde da su najzdravije ako ih jedete svježe, ali od trešanja možete pripremiti niz ukusnih slastica, sladoleda, smoothija, kolača, torti...

Ako do sada niste znali – kako sve trešnje poboljšavaju naše zdravlje, evo nekoliko razloga zbog kojih biste ih već danas trebali uvrstiti u jelovnik dok ih ima:

Podižu nivo energije

Konzumiranjem trešanja na prirodan način pomažete tijelu da ima više energije. Većina kalorija u ovoj voćki potječe iz prirodnih šećera u njima koji poboljšavaju rapoloženje i podižu nivo energije. Zato, sljedeći put kada u toku dana osjetite kako vam pada energija, posegnite za šakom trešanja i odmah ćete se osjećati bolje.

Pomažu da bolje spavate

Ako imate problema sa nesanicom, jedite svakodnevno trešnje kako bi vam se poboljšao san. Trešnje sadrže melatonin koji pomaže ljudima koji boluju od insomnije.

Čuvaju vid i kožu

Još jedan dobar razlog zašto biste trebali jesti trešnje je taj što je ovo voće odlično za vid. Trešnje sadrže puno tivamina A, a dio ovog vitamina je beta karoten koji poboljšava vid i čini oči zdravijim.

Retinol je još jedan dio vitamina A koji pomaže da koža izgleda zdravo i svježe. Trešnje sadrže 20 puta više vitamina A od jagoda i borovnica, pa zašto ih ne biste jeli češće?

Pomažu u sprečavanju raka

Da li ste znali da redovnim konzumiranjem trešanja možete se izboriti sa određenim tipovima raka? Trešnje su pune prirodnih, snažnih antioksidansa koji smanjuju rizik od dobijanja raka i smanjuju efekte starenja.

Poboljšavaju probavu

Zbog velike količine vlakana, trešnje poboljšavaju varenje i smanjuju nivo holesterola u krvi. Šaka trešanja sasvim je dovoljna.

Smanjuju bol

Trešnje su odličan izvor antocijanina koji umanjuje bole i oticanje te ublžava simptome hroničnih bolesti kao što su giht i artritis.

Sprečavaju grčeve u mišićima

Iako banane imaju više kalija od trešanja, mnogi ne vole ovo južno voće. Zato, slobodno jedite što više trešanja kako biste spriječili i umanjili grčenje u mišićima. Trešnje mogu pomoći i u smanjivanju menstrualnog bola.

Čuvaju memoriju

Ako se osjećate kao da ste zaboravni, trešnje mogu pomoći da poboljšate funkcioniranje mozga, bez obzira na to koliko imate godina. Trešnje su poznate kao "hrana za mozak" jer su bogate moćnim antioksidansom antocijaninom, koji je odličan za mozak.

Čuvaju i srce

Konzumiranjem trešanja možete smanjite rizik od srčanih oboljenja, zato je to još jedan dobar razlog da ih jedete u većim količinama.

Antiinflamatorna svojstva

Jedan od najbitnijih svojstava trešanja je njihovo moćno antiinflamatorno dejstvo. Ovo je dobra vijest za atletičare, kao i za one koji boluju od artritisa.

Izvor: Faktor