Halle Berry ima 53 godine ali tijelo 20-godišnjakinje. Istina, ova Oskarovka i osvajačica više filmskih nagrada Emmy i Zlatni globus te majka troje djece oduvijek se mogla pohvaliti odličnim izgledom i isklesanom figurom, ali ono što je Berry postigla tokom posljednjih mjeseci, a u sklopu priprema za ulogu MMA borca u filmu "Bruised" zaista je – impresivno.

- Nema boljeg osjećaja od postavljanja cilja i njegovog ostvarenja. Jedan od mojih ciljeva su bili isklesani trbušnjaci i napokon sam došla do njih. Osjećaj je nestvaran - napisala je Halle uz fotografiju trbušnjaka te pozvala sve pratioce da imaju ciljeve i bore se za njihovo ostvarenje.

Kako je glumica uspjela postići takav izled?

Ovo su svi treninzi i prehrambene navike koje upražnjava Halle Berry:

Vježbe za cijelo tijelo sa naglaskom na aktivaciju corea

Treninzi ove glumice uključuju višezglobne vježbe poput čučnjeva i iskoraka koje uključuju mišiće corea kao stabilizatore pokreta. Uz ovo, u trening su uključene različite varijante plankova za koje napominje da su "učinili razliku i značajno utjecali na jak izgled njenog stomaka".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Today‘s #FitnessFriday is EXTRA special: Not only because I’m talking about one of my favorite cardio workouts with @womenshealthmag (check today’s article to learn more ️), but because @respin and I are giving a curated selection of products from the #RespinByHalleBerry collection to one lucky winner! Here’s what you need to do: ⁣ 1.  Follow @respin on instagram ⁣ 2. Subscribe to the rē•spin app⁣ 3. Upload a 30 second video of you doing your favorite cardio workout to our app’s chat section with the hashtag #RespinYourBurn ⁣ ⁣ Check @respin now or click the link in bio for more info and the complete list of rules. Can't wait to see what you guys come up with!

A post shared by Halle Berry (@halleberry) on



Primjer treninga cijeloga tijela koji izvodi Halle Berry sastoji se od samo dvije vježbe koje se rade uzastopno u padajućoj seriji:

- 40 iskoraka sa biceps pregibom sa ručnim i nožnim tegovima,
- 20 čučnjeva sa potiskom iznad glave, sa booty bandom i bućicama u rukama,
- 38 iskoraka sa biceps pregibom,
- 19 čučnjeva sa potiskom iznad glave,
- 36 iskoraka sa biceps pregibom,
- 18 čučnjeva sa potiskom iznad glave,
….nastavite padajuću seriju do nule.

Uključivanje različitih treninga u režim

Budući da se radi o pripremi za ulogu MMA borca, Halle se morala pripremati vrlo pažljivo, pa su i njeni treninzi uključivali različite aktivnosti, od HIIT MMA kardio aktivnosti, treninga snage, pliometrijskih treninga, joge, trčanja do bokserskih treninga.



Prema njenim objavama, Berry je trenirala i do četiri sata na dan.

Bokserski treninzi

Nevezano za pomenutu ulogu MMA borca, Halle Berry već niz godina ističe kako su joj boksersi treninzi među najdražima.

- Oblikovat ćete sve mišiće, potrošiti brdo kalorija i istopiti višak masti. Boks mi baš jako pomaže da izbacim stres, razvijem koordinaciju, ali i izgradim samopouzdanje i disciplinu. Ali, najvažnije od svega – u boksu uvijek nešto novo utječe – kaže Halle i dodaje kako je boks uvijek novi izazov.

Joga

Glumica jogu uključuje u svoje trening kao zagrijavanje za treninge visokog intenziteta. Kako ističe, joga je najbolji način da se zagrije za trening i tako izbjegne povrede.



Istezanje

Uz jogu kao dio zagrivanja, istezanje je nezaobilazan dio njenog treninga koji radi na kraju aktivnosti.

- Fitness se ne odnosi samo na trčanje, dizanje tegova ili udaranje, biti fit za mene znači biti i miran, rastezljiv i mirno disati, a to postižem upravo istezanjem – kaže glumica.

Periodično gladovanje i Keto dijeta

Halle Berry kombinira dijetu povremenog posta sa Keto dijetom za koju se odlučila kako bi mogla upravljati i nadzirati dijabetes tipa 2. Halle preskače doručak i jede ručak i večeru.

Prvi obrok jede nakon treninga, a radi se o kombinaciji doručka i ručka, ali je u poslijepodnevnim satima. Najčešće se radi o odresku i zelenoj salati ili nekom zelenom lisnatom povrću. Ako jede jaja, Berry uvijek jede cijela jaja, upravo zbog visoke nutritivne vrijednosti žumanaca.



Kafa, aminokiseline i zeleni smoothie

Pošto preskače klasični doručak, Berry ujutro popije popularnu bulletproof kafu ili zeleni smoothie. Uz ovaj početak uzima dodatak ishrani, aminokiseline koje joj hrane mišiće i podržavaju njihovu regeneraciju i oporavak.

Glumica otkriva da dan počinje s vodom. Čim ustane, prvo što učini je da popije 300 ml vode sa nekoliko kapi cijeđenog limuna. Odmah nakon toga, Berry uzima svoje aminokiseline i tako kreće njen dan.