Kontroliranje obroka veliki je izazov za današnji ubrzani stil života. Na poslu je to naročito izraženo, pa većina ljudi kada malo ogladni, često i rado posegne za nekim "brzim" grickalicama poput čipsa, keksa ili čokolade. To nije baš zdravo, a i brzo će biti vidljivo na vagi.

Ljudi koji paze na svoju figuru i kilograme znaju koje grickalice mogu konzumirati bez problema, a osim što su zdrave, one idu na ruku održavanju optimalne tjelesne težine.
Kada vas glad "napadne" umjesto čipsa i sličnih grickalica, radije pojedite avokado. Ovo supervoće je puno dobrih masnoća. Sadrži i obilje vitamina E i C te kolagena, što je dobro za kožu. Osim toga, od avokada se mršavi.

Sljedeća na listi dobrih namirnica za utažiti trenutnu glad je jogurt. U jednom istraživanju Univerziteta Harvard, naučnici su istraživali navike jedenja kod više od 7000 odraslih ispitanika. Oni koji su svakodnevno najmanje dva puta konzumirali lagane mliječne proizvode, imali su 37 posto manju vjerovatnost da će postati pretili - za razliku od onih koji su konzumirali manje tih proizvoda. Razlog je taj što kalcij iz mliječnih proizvoda potiče sagorijevanje masnoća.

Uz jogurt za lijepu figuru odlično idu i zobene pahuljice. One nas dugo čine sitima te potiču izmjenu materija u organizmu, pokazala su brojna istraživanja. Jedanaest grama ovih pahuljica dnevno je dovoljno kako bi osjetili taj učinak i sve njihove blagodeti.

U većini slučajeva tokom dana kada osjetimo naglu glad, zapravo nismo gladni nego jednostavno žedni. Umjesto da tada posegnete za nekom nezdravom grickalicom, radije sebi napravite šoljicu zelenog čaja. U čaju se nalaze katehini, materije koje potiču mršavljenje. Osim toga, čaj nema kalorija pa ne utječe na težinu.