Hm, ako preskočimo večeru, hoćemo li automatski izgubiti koji dekagram preko noći? Na prvi pogled to zvuči logično – i sjajno!

Stručnjaci otkrivaju o čemu se radi kod trenda Dinner Cancelling (otkazivanje večere) te funkcionira li to doista.

Ponekad navečer nemamo apetita – a ponekad sebi zabranimo večeru jer sljedeći dan želimo stati u uske traperice. Međutim, koliko je doista dobro ići s praznim želucem u krevet? I hoće li nakon jedne noći biti kakvog učinka?

Prije spavanja ne bi trebala jesti tešku hranu

Bogato i teško jelo je prije spavanja kontraproduktivno, kažu stručnjaci.

-Pun želudac tjera nivo inzulina i šećera u krvi u nebesa- kaže Jim White iz Jim White Fitness Nutrition Studios.

-Ako neko prije spavanja jede veće količine hrane, u pravilu će nemirno spavati – i skloniji je smetnjama srčanog i krvožilnog sistema te pretilosti-tvrdi nutricionistkinja Lisa Davis

Ko ide gladan u krevet, održat će nizak nivo inzulina

Davis kaže:

-Ako želiš izgubiti koji kilogram, prazan želudac prije spavanja neće ti pomoći, jer će nivo inzulina ostati nizak. Osim toga, preskakanje večere često vodi do slabijeg sna – i potiče apetit.

-Istraživanja su pokazala da malo sna vodi ka dobivanju težine – jer automatski potiče apetit. Tijelo  vraća energiju koju je izgubilo zbog nedovoljno sna- objašnjava Jim White. Ići gladna u krevet? Radije ne…

Pazi na to šta jedeš

Kao i gotovo uvijek, najbolje je rješenje u sredini:

-Manji zalogaji do 150 kalorija su neopasni za težinu, tvrde istraživanja- kaže White.

Savjet stručnjaka: ocijeni osjećaj gladi prije spavanja na ljestvici od 1 do 10. Ako je glad na 5, popij čašu vode i idi spavati. Ako je glad 6 ili više, priušti si lagani obrok između 100 i 200 kalorija, objavio je 24sata.hr