Želite li skinuti koji kilogram viška prije ljeta, nema potrebe za radikalnim i strogim dijetama.

Stručnjaci ističu da to možete postići i manjim promjenama u svakodnevnoj prehrani zbog kojih nećete patiti, osjećat ćete se dobro i smanjiti brojku na vagi.

Nutricionistica Samantha Cassetty otkrila je za MSN čime zamijeniti maslac, šećer u kolačima i satkiše.

Predlaže da kod mršanja, a mogli biste i inače, zamijenite maslac pasiranim avokadom. Tako ćete smanjiti udio masti, povećati sadržaj vlakna i hranjivih sastojaka, opskrbiti se vitaminom K i E te kalijem.

Loše masti zamijenit ćete zdravim zasićenim.

Avokado je voće koje je neutralnog okusa, pa će se ponašati kako vi želite, odnosno možete ga koristiti u slanim i slatkim verzijama - namažite ga na hljeb, stavite u kolače, namaze…

Jedna od najvažnijih stvari je smanjiti šećer u receptima ili ga zamijeniti nekim drugim zaslađivačem.

Možete koristiti pire od jabuka, eritritol, steviju, fruktozu ili med - sve navedeno dat će slatkoću desertu, a unijet ćete manje kalorija.

Važno je napomenuti i da eritritol ima glikemijski indeks nula, te isto toliko kalorija.

U kolače još možete i, kako savjetuje nutricionistica, dodati orahe koji su bogati ALA omega-3 masnim kiselinama, vlaknima, magnezijem i željezom.

Osim toga, preporučuje da smanjite i obično pšenično brašno te da isprobate napraviti peciva, hljeb i kolače s nekom zdravijom alternativom poput kokosovog ili bademovog brašna, pirovog, heljdinog…

Proizvodi od bijelog brašna i šećera tjeraju vas da jedete više - naglo vam podižu energiju, a onda ste vrlo brzo ponovo gladni.

Važno je, kod gubitka kilograma, smanjiti gazirana pića i alkohol te fast food.