Svijet mode, odnosno modni standardi, u posljednje vrijeme, postaju čudni, u pravom smislu te riječi. Nenosiva, odnosno neudobna obuća, haljine, pantole, sakoi... sada su "in" i "must have", srećom, još uvijek samo za one koji imaju viška novca.

Po neobičnosti i neudobnosti svakako prednjači luksuzni brend Balenciaga koji već godinama u svojoj ponudi ima "nenosive komade odjeće". Podsjetimo da su 2018. javnost šokirali majicom na kojoj je prišivena košulja od vrtoglavih 1.290 dolara.

Zapravo, ludilo je počelo kad su napravili kožnu verziju klasičnog cekera, koji su umjesto za 99 centi ponudili za 2.145 dolara i - prodali ga. Slijedile su, također rasprodate, ukrašene dječije kroksice za 850 dolara.

Tu nisu stali, na reviji "Spring 2023 Ready to wear" pokazali su neobičnu torbu koja umjesto standardne ručke ili remena ima rukavicu koja je dio torbe... I na nedavno održanom Fashion Weeku u Parizu ponovo su šokirali javnost i scenografijom i kreacijama, ali i modelima koji su hodali poput zombija. 

Kreativni direktor Balenciaga Demna Gvasalia publiku je odveo na malo drugačije mjesto, i to u blato i bare, a objasnio je to ovako:

- Show se odnosi na metaforu koja se tiče potrage za istinom, kao i to da budemo bliže, na zemlji – istakao je.

No postavlja se pitanje koja istina se krije u modelima koji izgledaju izmučeno i hodaju poput zombija? Zašto nenosive komade odjeće proizvode i prodaju po vrtoglavim cijenama, ali i ko su njihovi uporni kupci?

Naravno, Balenciaga nije jedina koja kreira nenosive komade odjeće, ali se trude, i uspijevaju da prednače u tome. Brendovi koji se služe sličnim trikovima svoje kreacije opisuju kao one koji slave lični stil i samoizražavanje, odnosno slobodu.

- Nažalost neko novo vrijeme je nastupilo, neko čudno vrijeme. Više nema poštovanja. Mislim da je to to. Sve što je antipatično i nije moralno je popularno na društvenim mrežama. Jedno čudno vrijeme je zavladalo pa tako i u modnom svijetu. Više ne možete izmisliti normalan kaput, morate šokirati publiku da bi ste ostali prepoznati. Sve neki lažni glamur, lažni odnos, nema više morala, nema poštovanja, nema standardna ljepote. Nisu više popularne lijepe manekenke, nego nešto između muškarca i žene. Baš su neka čudna vremena. Više nema estetike, a sve što smo učili u školi sada je popljuvano, uništeno. Svi oni trude se da šoikiraju publiku i budu popularni novim generacija – pojašnjava poznata modna dizajnerica Emina Husedžinović.

Pitali smo je da li i ona planira u nove kolekcije ubaciti kreacije kojim će šokirati publiku.

- Još uvijek vodim računa o estetskim standardima, ali nikad se ne zna – vremena se mijenjaju, i mi sa njima – poručila je.

No nenosive kreacije svakako zabavljaju korisnike društvenih mreža, koji su svoju kreativnost, ali i negodovanje, iskazali kopirajući pojedine modele.

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli ROMANOV BY (@romanov.by)

Izvor: Faktor