Uz bademovo, sojino, zobeno postoji i mlijeko od banane koje je često omiljeni napitak među sportistima. No, smije li se redovno piti?

Popis alternativnim napicima koji zamjenjuju mlijeko sve je veći, do te mjere da biste mogli svake sedmice isprobati nešto novo i potpuno zaboraviti jeste li nešto već probali.

Jedan napitak se sve češće spominje, a riječ o mlijeku od banane koji se lako priprema i kod kuće – dodate naime, na jednu bananu samo šoljicu vode!

Ako volite okus banane, sigurno će vam se ova ideja svidjeti, no s obzirom na to da se često raspravlja o tome treba li se često jesti banana zbog kaloričnosti, isto se pitanje postavlja i ovoj alternativi mlijeku – je li možda ipak bliže prosječnom smoothieju, a ne nečemu što se dodaje u kafu i razna jela?

Zahvaljujući bananama, ovaj napitak sadrži bogata vlakna, vitamin E, kalij, kalcij, magnezij, vitamin B6 i nužne proteine.

Također, obiluje prektinom zbog čega imamo osjećaj sitosti te kvalitetnim ugljikohidratima, zbog čega su omiljena namirnica nakon treninga.

Naime, ovakvi ugljikohidrati organizmu brzo vraćaju potrebnu količinu glikogena koja pomaže u obnovi mišićnih ćelija.

No, je li to sve dovoljno da zamijeni bademovo, sojino ili kokosovo mlijeko?

Kad se razmatra sadržaj proteina u svakom biljnom mlijeku bez mlijeka, sojino mlijeko je i dalje na vrhu, i ima čak osam grama po šoljici.

Mlijeko od banane neće osvojiti prvo mjesto niti po najvećoj količini vlakana, no nudi neke ključne makro i mikrohranjive sastojke potrebne za održavanje zdravlja.

Dakle, ako pokušavate odlučiti između upotrebe mlijeka od banana umjesto indijskog mlijeka, bademovog mlijeka ili sojinog mlijeka, okus bi trebao biti vaš odlučujući faktor.

Ako ste ponekad za slatko, zdjelici zobenih pahuljica nekad umjesto bademovog dodajte mlijeko od banane.

Kad žudite za slatkom kafom, ali ne želite konzumirati šećer, dolijte malo mlijeka od banane.

Samo budite svjesni onoga što mu nutricionistički nedostaje, poput bjelančevina, i nastavite koristiti uobičajene mliječne zamjene.