Iako su mnoge studije nebrojeno puta potvrdile dobrobiti ispijanja zelenog čaja, postoje određene stvari koje morate imati na umu ako želite iskoristiti ovaj "čarobni čaj" na najbolji mogući način.

Za početak, preporučuje se konzumacija dvije do tri šoljice zelenog čaja dnevno i to ne biste trebali prekoračiti. No, evo još nekoliko stvari na koje treba paziti prilikom konzumiranja zelenog čaja:

Nemojte piti zeleni čaj odmah nakon obroka

Jedna od najvećih zabluda kod konzumiranja zelenog čaja jest da će on, ako ga popijete odmah nakon obroka, čarobno izbrisati sve kalorije koje ste upravo pojeli. Budući da tijelo proteine ​​iz vaše hrane tek treba probaviti, pijenje zelenog čaja odmah nakon obroka može naštetiti ovom procesu i stoga ga treba izbjegavati.

Nemojte piti vrući zeleni čaj

Ne samo da će zbog toga on biti neukusan, već možete ozlijediti želudac i grlo. Neka vaš zeleni čaj bude topao, a nikako potpuno vruć.

Nemojte piti zeleni čaj na prazan želudac

Nakon noćnih sati tokom kojih niste ništa unijeli u organizam, trebali biste konzumirati nešto lagano i umirujuće što budi vaš metabolizam. Zeleni čaj sadrži jake antioksidante i jake polifenole koji mogu povećati proizvodnju želučane kiseline i poremetiti probavu. Bilo bi idealno konzumirati ga između obroka.

Nemojte dodavati med u vrući čaj

Većina nas obožava dodavati med zelenom čaju jer je to zdrava alternativa šećeru i dobrog je okusa. Međutim, ako med dodate u kipuću šoljicu zelenog čaja, velika je vjerovatnoća da će se nutritivna vrijednost meda uništiti.

Ne uzimajte lijekove sa zelenim čajem

Mnogi ljudi piju tablete s jutarnjom šoljicom zelenog čaja. To može biti izuzetno štetno jer se hemijski sastav vaše tablete može pomiješati sa vašim zelenim čajem što dovodi do kiselosti. Stoga se preporučuje da tablete pijete s običnom vodom.

Nemojte piti previše zelenog čaja

Samo zato što je zeleni čaj zdrav, ne znači da možete popiti neograničen broj šoljica u danu. Baš poput čaja ili kafe, i zeleni čaj sadrži kofein. Pretjerivanje s dnevnom konzumacijom kofeina može izazvati štetne nuspojave uključujući glavobolju, letargiju, tromost, razdražljivost kao i tjeskobu. Previše zelenog čaja također bi trebalo smanjiti apsorpciju željeza u tijelu. Obavezno se držite 2 do 3 šoljice dnevno i ne pretjerujte, piše Times Of India.