navbar

COOLSTYLE

faktor
Neobičan događaj

Asteroid iz pravca Marsa završio u vatri na Zemlji

Razbijeni ostaci asteroida leže na dnu jednog od Velikih jezera Sjeverne Amerike, nakon što je putovao izvan Marsa i sišao na Zemlju u vatri.

Objavljeno: 24.01.2020. u 20:21
Asteroid

Brojni očevidci svjedočili su kako su u utorak navečer na nebu vidjeli vatrene kugle, a stručnjaci računaju da je asteroid proputovao gotovo pola milijarde kilometara prije nego što je završio u svom vodenom grobu na dnu jezera Huron.

Naučnik Peter Brown kazao je da putanja leta svemirske stijene otkriva da je putovao iz asteroidnog pojasa izvan Marsa prije nego što je pogodio naš planet.

Astronom sa Sveučilišta Western Ontario podijelio je na Twitteru snimke opservatorija koje su snimile svemirskog posjetitelja osvjetljavanjem noćnog neba.

Čak i sitni fragmenti meteora izgaraju snažno kad uđu u Zemljinu atmosferu. Brown procjenjuje da je u utorak vatrena kugla kreirana od puno većeg svemirskog šrapnela, za koji je procijenio da je veličine lopte.

Američko meteorsko društvo zabilježilo je najmanje 20 viđenja asteroida s različitih lokacija na istočnoj obali Sjeverne Amerike.

Nije bilo izvještaja da je bilo koji čovjek povrijeđen ili ili da je nastala bilo kakva šteta uslijed udara asteroida. Međutim, svemirske stijene mogu opustošiti naš planet. Meteor u Čeljabinsku, koji se također pao u jezero, uzrokovao je povrede više od 100 ljudi i oštetio oko 7.000 zgrada prilikom pada u Rusiju 2013. godine.

Iz Ujedinjenih nacija upozoravaju da se ne shvaća dovoljno ozbiljno opasnost od asteroida pa su 30. juni proglasili Međunarodnim danom asteroida kako bi podigli svijest o potencijalno katastrofalnom događaju, piše RT.