Suština predloženih izmjena jeste u tome da se u skladu s Ustavom FBiH omogući trećini svakog kluba delegata konstutivnih naroda da samostalno predloži zajedničku listu kandidata za predsjednika i dva potpredsjednika FBiH, a ne kao što je to do sada bila praksa, da najmanje trećina sva tri kluba zajednički mora predložiti listu kandidata.
Čengić smatra da postojeće odredbe Poslovnika Zastupničkog doma PFBiH, koje govore o izboru predsjednika i dva potpredsjednika FBiH, nisu u skladu sa Ustavom FBiH.
Naime, u Ustavu FBiH dio B - IZVRŠNA VLAST FEDERACIJE glava 1. Predsjednik i potpredsjednik Federacije Član 2. stav (1) glasi: "U izboru predsjednika i dva potpredsjednika Federacije Bosne i Hercegovine, najmanje trećina delegata iz klubova bošnjačkih, hrvatskih ili srpskih delegata u Domu naroda mogu kandidovati predsjednika i dva potpredsjednika Federacije Bosne i Hercegovine".
Čengić ističe da je Poslovnik Zastupničkog doma Parlamenta FBiH suprotan Ustavu FBiH jer je umjesto veznika "ili" u tekst Poslovnika u predmetnim odredbama stavljen veznik "i" i time u suštini propisana procedura u potpunosti suprotna Ustavu FBiH.
- Iako izgleda kao beznačajna štamparska greška, radi se o grubom kršenju Ustava FBiH kojim je ovim članom jasno data nadležnost da trećina svakog kluba naroda pojedinačno predloži zajedničku listu kandidata za predsjednika i potpredsjednika FBiH o čemu se kasnije izjašnjavaju cijeli domovi, kako Zastupnički tako i Dom naroda. U Poslovniku Doma naroda Parlamenta FBiH jasno je propisano da se izbor vrši u skladu s Ustavom FBiH - navodi Čengić.