Informaciju je za Faktor potvrdio direktor Centrotransa Safudin Čengić.
- Centrotrans je te linije održavao bez adekvatnog odobrenja nadležnog ministarstva iz razloga što javno preduzeće GRAS nije u mogućnosti bilo da održava navedene linije. Centrotrans je sve ovo vrijeme radio na tim linijama. U ovom momentu su se stekli uslovi da GRAS može obavljati uredno registrovane linije. Tako će i biti od subote, nedjelje će oni održavati kompletno liniju Sokolović Kolonija-Ilidža i Ilidža-Hrasnica - kazao je Čengić.
Također, pitali smo ga o navodnom nevaženju kupona i naplaćivanju karata na liniji Baščaršija-Hrasnica, što je Čengić demantovao.
- Ne, nema nikakve naznake u ovom momentu. O tome odlučuje Ministarstvo, a ne Centrotrans. Mi bismo dobili informacije od Ministarstva sedam do deset dana ranije - pojasnio je direktor Centrotransa.
Kako nezvanično saznajemo, razlog zbog zbog kojeg GRAS ponovo preuzima ove linije jeste nedostatak para u budžetu Kantona Sarajevo za redovno plaćanje Centrotransu.