Igor Stojanović, potpredsjednik Federacije Bosne i Hercegovine, ne prestaje tonuti u političko blato i opće srozavanje kako vlastitog, tako i ugleda pozicije potpredsjednika ovog entiteta.
Nakon tvita koji je izazvao salvu reakcija u javnosti, a u kojem Stojanović poput kakvih paljanskih propagandista optužuje SDA da želi "islamsku republiku na 22 posto teritorije BiH", potpredsjednik Federacije postao je sveopćim predmetnom sprdnje na društvenim mrežama.
Stojanović je, kako bi to rekli mladi - prekucao igricu, naročito svojim posljednjim javnim istupom na televiziji. Marija, majka Isusova (u Kur'anu Merjem, majka Isaa a. s.), postala je otac / Otac, u interpretaciji SDP-ovca Stojanovića.
Naime, pravdajući svoj tvit o SDA, Stojanović je zamjerio toj stranci što se na njenim skupovima nikada nije moglo "čuti pravoslavnu liturgiju ili Oče naš, pjesmu o svetoj Mariji"?! Da, baš tako je rekao, što možete čuti u videu ispod.
Inače, molitva Oče naš doslovno glasi:
- Oče naš, koji jesi na nebesima, sveti se ime Tvoje. Dođi kraljevstvo Tvoje. Budi volja Tvoja kako na nebu tako i na zemlji. Kruh naš svagdanji daj nam danas, i otpusti nam duge naše, kako i mi otpuštamo dužnicima našim, i ne uvedi nas u napast, nego izbavi nas od zla. Amen.
Kako je Marija postala Otac, poznato je samo Igoru Stojanoviću, dok je ostatku čovječanstva poznato da je ona majka Sina Božijag u kršćanskoj interpretaciji, odnosno majka Božijeg poslanika Isaa a. s. u islamskoj interpretaciji i vjerovanju. Radi se o istoj religijsko-historijskoj ličnosti, dok je razlika kod kršćana i muslimana utoliko što muslimani Isusu / Isau ne pripisuje nikakva božanska svojstva već ga smatraju čovjekom kao što je i svaki drugi, premda i jedni i drugi vjeruju kako je bezgrešno začet. Jer, u islamskom vjerovanju Allah / Bog (Otac kod kršćana) "nije rodio i nije rođen, i niko Mu ravan nije!"
Dakle, muslimani, pa ni ovi iz SDA, nemaju ništa protiv Marije, naprotiv. Cijelo jedno poglavlje u Kur'anu nazvano je po njoj. Ali, da ne zbunjujemo više Igora koji još nije naučio ni razliku između oca i majke, kamoli nijanse u interpretaciji i vjerovanju kod ovih monoteističkih religija. Činjenica je to da na SDA-ovim skupovima nema ni muslimanskih molitvi.
Ono što je suština Stojanovićevog sve učestalijeg istupanja u javnosti je prikazati SDA kao nekakvu religijsku skupinu fanatika koja "na svojoj teritoriji" ne trpi nikakve vjerske i kulturološke različitosti, pa samim tim se ne može zalagati i ne zalaže za BiH kao građansko društvo. Samim tim ni većinsko stanovništvo, Bošnjaci, koji većinski glasaju za SDA, također su radikalna skupina od koje treba zazirati. Štaviše, kako se dalje analizira Stojanovićeva retorika, sam islam je radikalan. Da li bi pomoglo, kako Stojanović sugerira, da se u SDA-u "malo pokrste", makar u pošti? Da tako kod HDZ-a "otkupe krijehe naše", kao što je Igor pristankom na to da se suspendira Ustav i poništi izborna volja Bošnjaka i oni sami kao politički faktor, otkupio grijehe svoje?
Koji god je Stojanovićev interes bio da pravi jaz u ionako podijeljenom bh. društvu i koji god interes njegovih nalogodavaca bio, trebali su ga barem bolje pripremiti za ovaj predizborno-propagandni posao. Makar toliko da se cijela javnost ne sprda s njim.