Redakciji Faktora obratili su se čitatelji iz Sarajeva pitajući ukoliko su nezadovoljni zdravstvenim uslugama u domovima zdravlja, ambulantama porodične medicine, kome se mogu žaliti. Da li postoje knjige žalbi i ako postoje, da li žalbe pacijenata iko čita.
- U svim organizacionim jedinicama Javne ustanove Dom zdravlja Kantona Sarajevo i ambulantama porodične medicine postoje sandučići za žalbe pacijenata. Svaki korisnik naših usluga koji smatra da su mu u nekom slučaju u JU Dom zdravlja KS povrijeđena prava kao pacijenta koja su definisana zakonom, ima mogućnost da ispuni obrazac za prigovore.
Obrasci se nalaze na svim kartotekama i naše osoblje je dužno pacijentu ponuditi obrazac u kojem je potrebno navesti razloge nezadovoljstva uslugom, navesti ime i prezime ljekara, odnosno medicinske sestre ili tehničara i svojeručno ga potpisati - navode iz JU Dom zdravlja KS.
Dodaju da ispravno popunjeni obrazac razmatra Komisija za prigovore pacijenata na nivou JU Dom zdravlja KS, koja je nakon uzimanja izjava svih aktera dužna formirati odgovor, te obavijestiti pacijenta da li je njegova žalba osnovana ili ne.
- Prema našim iskustvima, najveći broj prigovora i primjedbi pacijenti šalju putem zvaničnih e-mail adresa koje su navedene na našoj web stranici judzks.ba. I takve vrste primjedbi i prigovora se također razmatraju. Na zvaničnoj web stranici JU Dom zdravlja KS također postoje obrasci za primjedbe i obrasci za prigovor - kazali su nam.