open-navfaktor-logo
Prijava
search iconJavi Faktoru
search
Šta kažu u JU Dom zdravlja
Nova godina, stare boljke: Pacijenti u KS danima zovu ambulante i call centar, na telefonske pozive niko ne odgovara
Broj operatera koji rade jednostavno ne može amortizovati ogroman broj telefonskih poziva, kaže Arman Šarkić, glasnogovornik JU Dom zdravlja KS
AUTOR: A. S.
08.01.2025. u 07:56
get url
text
Ako je suditi prema pozivima građana Kantona Sarajevo, i u 2025. godini pacijenti će se suočavati sa istim problemima prilikom dobijanja zdravstvene usluge u primarnoj zdravstvenoj zaštiti.
Nakon novogodišnjih praznika redakciju Faktor pozvalo je nekoliko sugrađana žaleći se da im se po cijele dane niko ne javlja na telefone u ambulantama i call centru.
- U petak (3. januar) nakon novogodišnjih praznika cijeli dan sam zvala ambulantu Podhrastovi kako bih se naručila na pregled. Starija sam osoba, imam hronične bolesti, a na sve to sam još dobila neki respiratorni virus. Kašljem i imam visoku temperaturu, ali od petka se u toj ambulanti, kad god sam nazvala, a više puta sam okrenula broj, niko nikada nije javio. Može se desiti da se ne javite jednom, dva ili tri puta, ali na deset poziva da se ne javite, a radite u zdravstvenoj ustanovi i znate da vas pacijenti zovu, to ne mogu nikako shvatiti. I nije ovo prvi put, i ranije se isto dešavalo - ispričala je S. M. (ime i prezime poznato redakciji).
I tokom jučerašnjeg dana (6. januar) obratilo nam se nekoliko sugrađana koji su se žalili na rad call centra.
Između ostalog, naveli su da satima zovu, ali se niko ne javlja na telefone, što je ustvari stara boljka call centra, s obzirom na to da su se pacijenti i u prethodnim mjesecima suočavali sa istim problemom.
U JU Dom zdravlja KS kažu kako su prethodnih sedam dana imali problem sa alarmnim sistemom u ambulanti Podhrastovi te da je to razlog zašto telefonske linije ne rade.
- Obavijestili smo agenciju koja je zadužena za "pokrivanje" ambulante u smislu alarma i zaštite i očekujemo da izađu na teren i riješe problem - kaže Arman Šarkić, glasnogovornik JU Dom zdravlja KS.
Call centar radi, ali je, prema riječima Šarkića, problem nedovoljan broj operatera.
- Broj operatera koji rade jednostavno ne može amortizovati ogroman broj telefonskih poziva. Povećan je broj ljudi koji zovu nakon novogodišnjih praznika, što smo i očekivali jer je srijeda bila neradna, a u četvrtak su radile dežurne ekipe. U petak smo zabilježili više od 30 poziva na čekanju jer se u call centru bilježi svaki odgovoreni, ali i neodgovoreni poziv - navodi Šarkić.
Iz JU Dom zdravlja KS savjetuju građane da u hitnim slučajevima ne zovu call centar nego odmah dođu u dom zdravlja kojem pripadaju gdje će dobiti adekvatnu zdravstvenu uslugu.
- Razmijemo da je svako sebi najbitniji, ali treba znati da stepen hitnosti ipak procjenjuje ljekar. Prema našim informacijama, najveći pritisak na call centar vršili su pacijenti zbog zakazivanja kontrolnih, ali i pregleda uzrokovanih respiratornim infekcijama, a onda i zbog generiranja terapije. Što se tiče hroničnih bolesnika, oni moraju u saradnji sa svojim ljekarom uvijek na vrijeme planirati ordiniranje terapije, a to je od pet do sedam dana prije nego što potroše lijekove koje već uzimaju - kazao je Šarkić.
comment
prikaži komentare (0)
POVEZANO
2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.