Grad Tuzla planira ponovo preuzeti upravljanje javnim prijevozom putem realizacije javnog poziva, za šta su prekjučer dobili podršku na vanrednoj sjednici Gradskog vijeća.
Javni prijevoz u Tuzli već 25 godina nije pod kontrolom Grada, a trenutno ga obavlja privatna firma Gradski i prigradski saobraćaj (GiPS), koja je početkom godine za 30 posto podigla cijene karata, ukinula veliki broj gradskih i prigradskih linija i potpuno obustavila prijevoz nedjeljom.
Gradski vijećnici prekjučer su jednoglasno usvojili odluku o davanju saglasnosti za pokretanje postupka javnih nabavki usluga javnog linijskog prijevoza putnika na području grada Tuzle, putem otvorenog postupka javne nabavke usluga sa međunarodnom objavom.
- Ovom odlukom omogućavamo da se svi prijevoznici, koji su registrirani za obavljanje prijevoza na području i grada Tuzle i Tuzlansog kantona, prijave u obliku konzorcija ili nekom drugom obliku organiziranja, kako bi došli do najpovoljnijeg ponuđača, odnosno dobili najpovoljniju cijenu te grad Tuzla konačno dobio javni linijski prijevoz putnika kakav i zaslužuje - kaže Almir Šuta, sekretar organa državne službe.
Vijećnika vladajuće Socijaldemokratske partije (SDP) Svjetlana Kakeš rekla je da se nada da će tender koji će biti raspisan dovesti do rezultata.
- Ovo je početni akt i važno je da se postupak pokrene. Nadam se da ćemo najkasnije za dva-tri mjeseca, kada se postupak provede, imati riješeno ovo pitanje, a u narednih pola godine ili godinu, imati organizaciju savremenog gradskog prijevoza u Tuzli - rekla je Kakeš.
Mirnes Ajanović, vijećnik Bosanske stranke (BOSS), kaže da će građani imati siguran prijevoz jer šest miliona KM godišnje odvojenih osigurava sigurnost prijevoznicima da će im biti plaćeno.
- Imat ćemo mogućnost da dajemo besplatne karte, a za određene kategorija cijena može biti marka, marka i po... Važno je da dobijemo siguran, efikasan i jeftin prijevoz i konkurenciju. Javni poziv omogućava da konzorcij može podnijeti zahtjev za prijevoz putnika, a izbjegavamo okolnost da bude samo jedan prijevoznik i da imamo ultimatum. Grad će upravljati gradskim prijevozom nakon 25 godina, određivati linije, broj polazaka, a građani će imati mogućnost da daju prijedloge - rekao je Ajanović.