Prema riječima ministrice pravosuđa i uprave Tuzlanskog kantona, Ured trenutno ima dva zaposlena, od kojih je jedan zaposlen zastalno, a plan je da, pored stalnog sekretara koji je imenovan, do kraja ove godine bude još petero stalno zaposlenih.
- Ured već obrađuje dvije vrste prijava, odnosno prijave imovine izabranih i imenovanih dužnosnika te prijave svih kantonalnih institucija i javnih ustanova, koje su imale obavezu da prijave s koliko tačno javnih pozicija raspolažu. Naprimjer, sva općinska i gradska vijeća moraju dostaviti koliko imaju vijećnika, javne ustanove koliko imaju članova upravnih ili nadzornih odbora - pojašnjava ministrica Dizdarević.
Podsjećamo, svi izabrani i imenovani dužnosnici, na kantonalnom i općinskom nivou, kao i direktori, njihovi zamjenici i izvršni direktori uprava, javnih agencija, fondova i preduzeća čiji su osnovači TK ili gradovi i općine te savjetnici zvaničnika, morali su prijaviti svoju pokretnu i nepokretnu imovinu.
- Prijave institucija i prijave imovine nosilaca javnih funkcija, bit će unesene u elektronski registar i bit će dostupne građanima. Softver za unos tih podataka je uradio OSCE i očekujemo da ćemo ga dobiti veoma brzo, pitanje je dana. U narednoj fazi planirano je uspostavljanje softvera za javne nabavke kao i za poticaje - kaže Senada Dizdarević.