Halid Bešlić je nedavno novim albumom obradovao publiku, ali nema više velikih tiraža kao nekada, a CD-ovi se štampaju samo za sponzore, novinare i najvjernije fanove i kolekcionare koji žele da ih imaju za uspomenu. To nije slučaj samo u našoj zemlji, nego u cijelom svijetu i albumi se uglavnom objavljuju na digitalnim platformama.
- Diskografija i dalje živi, ali se izdavaštvo promijenilo. Krenulo se od vinila, preko kaseta i CD-ova, a sada se sve plasira putem digitalnih online servisa. CD je posljednjih godina doživio sudbinu vinila. Tehnologija se dalje razvija, a gdje će otići dalje, ne znamo. Štampanje CD-ova se ne isplati jer fizički CD se skoro ne koristi u automobilima i u stanovima i kućama. To je suština problema. Muzička produkcija BHRT godišnje izda između 10 i 15 albuma. Naš fokus je na najvećim zvijezdama kao što je Halid Bešlić. Mlađi pjevači uglavnom objavljuju singlove, jer je to dosta isplatljivije – kaže Jasmin Ferović, rukovodilac Muzičke produkcije BHRT.
Jasmin Ferović
Ahmed Švrakić, direktor Hayat Productiona, ističe da se sve diskografske kuće prilagođavaju tržištu i vremenu.
- Album u vidu CD-a umro je kao proizvod. Otvorili su se drugi načini prezentacije albuma i pjesma. Od interneta pa nadalje. Bitna su autorska i ostala prava. Ako se ona riješe kako treba, imat ćemo još jaču diskografiju i muzičku scenu – kaže Švrakić koji dodaje da Hayat Production godišnje izda tek 20-ak albuma.
Ahmed Švrakić