navbar

COOLSTYLE

faktor
search
search
search
Njemačka ponovo vodi

Iznenadit ćete se koliko je ljudi gledalo ovogodišnji Eurosong

Ovogodišnje takmičenje za pjesmu Eurovizije gledalo je oko 183 miliona ljudi, objavili su organizatori iz Evropske unije radiotelevizija (EBU).

Objavljeno: 01.06.2021. u 13:01
get url
text

Veliko finale održano 22. maja u Rotterdamu imalo je 40,5 posto učešća u gledanosti (share), što je četiri posto više od prethodnog eurovizijskog finala iz 2019.

U EBU-u su posebno zadovoljni činjenicom da je u dobnoj grupi od 15 do 24 godine share gledanost narasla na 52,8 posto, što je sedam posto više nego prije dvije godine.

Eurovizijska sedmica, koja uključuje i dva polufinala, na službenom YouTube kanalu gledalo je 50,6 miliona gledatelja iz 234 zemlje ili 28 posto više u odnosu na 2019.

U Italiji, pobjedničkoj zemlji, finale je gledalo 4,3 miliona ljudi, najviše u zadnjih 10 godina.

U Nizozemskoj, zemlji domaćinu, uz male ekrane bilo je 5,4 miliona ljudi. No niko se ne može mjeriti s najvećim ljubiteljima Eurovizije, Islanđanima, koji su ponovno imali najveći share u odnosu na bilo koje tržište - iznenađujućih 99,9 posto.

Jedanaestu godinu zaredom Njemačka je u apsolutnim brojevima imala najveći broj gledatelja, njih 7,8 miliona.