Kulinarstvo je umjetnost, a jedan pogrešan potez može da pokvari bilo koje jelo. Nije važno koliko iskustva imate, svi mogu da pogriješe.

1. Tijesto za pizzu

Najbolji način za razvlačenje tijesta je rukama, tako ga zagrijavate i činite mekšim. Kada tijesto razvijate oklagijom ono biva tvrđe i slabije će se dizati tokom pečenja.

2. Pečena piletina

Pečena piletina može da se osuši tokom spremanja. Da biste to izbegli, pokušajte da ne otvarate vrata rerne tokom pečenja. Svaki put kad to učinite, rerna gubi toplinu, vrijeme spremanja se produžava, a piletina zbog toga postaje presušena. Također, pazite da se jelo "odmori" 30 do 40 minuta.

3. Brokula

Sto grama brokula vašem tijelu dat će dovoljnu dozu C vitamina. Međutim, taj vitamin se uništava u ključaloj vodi i povrće gubi svoju hranljivu vrijednost. Da se to ne bi dogodilo, najbolje je da brokulu kuhate na pari.

4. Mladi krompir

Mladi krompir sadrži puno željeza , magnezija, vitamina C i B6. Da biste sačuvali sva korisna svojstva, krompir skuhajte i pecite zajedno sa korom jer sadrži velik broj vitamina i minerala.

5. Piletina

Ljubitelji zdrave ishrane savjetuju uklanjanje kožice od piletine prije pripreme. I to zbog toga što koža sadrži puno masnoća. Kako bi se sačuvao ukus piletine, bolje je da uklonite kožu neposredno prije nego što počnete da jedete jelo. Kada je piletina kuhana, upija dio masnoće sa kože, što čini meso sočnijim i aromatičnijim.