Promjenom vrste namirnica u ishrani i način njihovog kombinovanja, može da se reprogramira organizam da brže sagorijeva kalorije.

Namirnice koje sagorijevaju kalorije su zeleni čaj, grejp, kafa, bademi, đumbir, cimet...

Zeleni čaj, je jedan od najpoznatijih čajeva koji podstiču sagorijevanje masnoća i koji ubrzava metabolizam jer sadrži antioksidant i preporučuju se 2-3 šolje na dan za odlične rezultate.

Ljuti začini sadrže hemijske supstance koje su odlične za brži metabolizam, ljute papričice naprimjer sadrže kapsaicin, koji poboljšava prokrvljenost i tako ubrzava metabolizam.

Đumbir djeluje na digestivni sistem i u dobroj mjeri ubrzava metabolizam. Jedan od najstarijih začina koristi se kao sirovina za mnoge preparate za mršanje.

Kafa, kofein podiže energiju i stimuliše centralni nervni sistem, osim toga i ubrzava metabolizam. Jedina mana je što je taj efekat kratkoročan a i sa kafom treba imati mjeru.

Grejp je takođe, jedan od namirnica koja vam može pomoći u namjeri da ubrzate metabolizam, jer sadrži vitamin C i vlakna pa podstiče razlaganje masnoće. Međutim, grejp ubrzava rad srca i osobe sa povećanom srčanom frekvencijom u mirovanju treba oprezno da ga koriste.

Bademi, sirovi su odlični za zdravlje i uklapaju se u svačiji režim prehrane. Sirovi bademi ubrzavaju rad metabolizma, a istraživanja su pokazala da svakodnevna konzumacija badema mršavljenje ubrzava za čak i do 62 posto.

Ko voli voli cimet onda je ovo odličan trik za ubrzavanje metabolizma, jer može da se ubaci u kafu, u kolače, u sokove, u razna jela, ali opet ne treba ni pretjerivati u tome.