Nakon kišnih dana mnogi su sa radošću dočekali sunce. Ali zbog sparine i velikih vrućina često se osjećamo umorni i bez snage. Ljekari ističu kako sami sebi možemo pomoći i nude nekoliko savjeta.

Hranite se pametno

Ponekad je toliko vruće da nemamo volje jesti, ali kako bi energija ostala na nivou potrebno je pojesti barem malo svakih nekoliko sati. Najbolji izbor su lubenica, celer, narandže i zelena paprika koji su puni vode i ostalih hranjivih tvari. Kombinirajte ih s proteinima kako bi nivo šećera u tijelu bili stabilni.

Izbjegavajte pržena, pohovana, slatka i jako posoljena te začinjena jela, uzimajući puno sezonskog voća i povrća.

Pijte vodu i sportska pića

Svi naši organi i ćelije zahtijevaju vodu kako bi pravilno funkcionirali, a istraživanja su pokazala kako i slaba dehidracija može imati negativan učinak na raspoloženje i obavljanje jednostavnih zadataka.

Zato, pijte puno vode i svakodnevno uključite u prehranu tekućine bogate elektrolitima kao što su sportska pića.

Umjereno s klimom

Oprez pri naglim prijelazima toplo-hladno, a to se posebno odnosi na srčane bolesnike. Primjera radi, ulazak u hladnu vodu ili u pretjerano klimatiziran prostor izazivaju "stezanje" krvnih žila, a koban može biti i izlazak iz rashlađenog prostora na vrućinu.

Temperaturna razlika između klimatiziranog i vanjskog prostora ne bi smjela biti veća od sedam stepeni.

Osvježite se

Tuširajte se ili kupajte u mlakoj vodi. Nosite laganu široku svijetlu odjeću od prirodnih materijala. Ako izlazite vani na glavu obavezno zaštitite šeširom širokog oboda i nosite sunčane naočale. Korisna su zaštita od direktnog sunca i kišobrani i lepeze za rashlađivanje zraka.

Ipak, najpametnije je da ne izlazite ako ne trebate između 10 i 17 sati tokom dana.