Učinkovito i održivo mršavljenje kombinacije je zdrave prehrane i redovite tjelovježbe koja ne mora nužno značiti odlaske u teretanu ili na grupne treninge.

Ipak, ljudi i dalje tragaju za čarobnim rješenjima. Stoga čitaju savjete među kojima su mnogi mitovi koji jednostavno nisu učinkoviti. Na to upozorava trener Steven Virtue i popisuje pet najčešćih stvari u koje ne biste trebali vjerovati ni pod koju cijenu.

1. mit: Možete smršaviti samo tjelovježbom

Nema sumnje da vježbanje ima prednosti za cjelokupno zdravlje, ali brojna istraživanja su pokazala da je za gubitak kilograma potrebno i voditi računa o prehrani. Čak 80 posto rezultata ovisi o uravnoteženoj i cjelovitoj ishrani.

2. mit: Masti debljaju

Ljudi često izbjegavaju masti, ali ono što ne znaju jeste da je zdravo jesti takozvane zdrave masti. Avokado i tamna čokolada, u umjerenim količinama, su jako zdravi.

3. mit: Trbušnjaci stvaraju trbušne mišiće

Iako su trbušnjaci jedna od najpopularnijih vježbi, pogrešno je misliti da samo oni mogu dovesti do isklesanog trbuha. Ciljane vježbe ne mogu dovesti do cjelovitog rješenja.

4. mit: Jedenje manjih količina hrane ubrzava topljenje sala

Ljudi koji se okreću dijetama često kroz dan jedu više manjih obroka, ali to nije uvijek učinkovito. Za topljenje sala važno je ostvariti kalorijski deficit što znači potrošiti više kalorija u odnosu na to koliko ih unosite. Ako kroz dan konzumirate pet obroka od kojih svaki ima 500 do 600 kalorija, a sagorijevate 2000, niste bliže cilju.

5. mit: Gubitak kilograma je dugotrajan proces

Istraživanja su pokazala da je gubitak kilograma najveći u prvih par tjedana dijete. Ono što je važno je usvojiti i zadržati zdrave navike kako se kilogrami ne bi vraćali, ali sam gubitak sala može se dogoditi u vrlo kratkom roku.