Svi znamo da povrće mora biti sastavni dio svakodnevne prehrane.

Prepuno je vlakana, vitamina, minerala i antioksidansa te obavezno u zdravoj prehrani, a može se pripremati na više načina.

S obzirom na raznolikost povrća koje nam je dostupno u različitim godišnjim dobima, moguće je prilagoditi prehranu upravo vremenu u kojem smo trenutno.

Primjera radi, iskoristiti ga za pripremanje raznih salata, supa, sendviča, pa čak i pizze s povrćem koja može biti fantastična.

Znamo isto tako da je zelena salata okosnica svakog dobrog ručka, ali se i drugo različito povrće može pripremiti tako da bude prilog jelu.

Zako kad god možete u svoj obrok uvrstite zeleno povrće jer sadrži vitamine i minerale koji su neophodni za normalno funkcioniranje organizma, poput željeza, folne kiseline i magnezija.

Osim toga, povrće je i izvor energije koju svako od nas treba za normalno funkcioniranje, i to svakodnevno - dakako u ograničenim i normalnim količinama.

Valja spomenuti i činjenicu da je iznimno bitno kako se određeno povrće priprema - predugim kuhanjem smanjujete njegovu nutritivnu vrijednost.

Zato je važno da ga kuhate tačno onoliko koliko je predviđeno za tu vrstu. Pokušajte se uvijek orijentirati na kupovinu sezonskog povrća, a ako ikako možete i domaćeg.

Kad svježe nije dostupno, možete posegnuti za smrznutim jer i ono ima dobro očuvane nutrijente.

Iako je svako povrće zdravo i ne treba odvajati nijedno te stvarno treba jesti sve, nekoliko vrsta povrća može se istaknuti svojim hranjivim tvarima i zdravstvenim prednostima.

Donosimo popis nutricionista: špinat, mrkva, brokula, bijeli luk, prokulice, kelj, grašak, blitva, cvekla, šparoge, crveni kupus, batat, karfiol.

Izvor: Faktor