Riblje ulje jedan je od najbogatijih izvora omega-3 masnih kiselina u prirodi koje imaju ključnu ulogu u funkciji mozga.

Smanjuju rizik od srčanih bolesti, utječu na kolesterol u krvi, na visoki krvni pritisak, pogoduju liječenju nekih psihičkih oboljenja...

Masne omega-3 i omega-6 kiseline kojih ima u ribljem ulju smanjuju rizik od srčanih bolesti, jer nivo triglicerida pada te se krvni pritisak smanjuje.

Za zdravlje mozga

Omega-3 sadrži DHA ili dokozaheksaensku kiselinu koja odražava stanične membrane zdravima i jača vezu između nervnih stanica. I zato je riblje ulje odlično za sprečavanje Alzheimerove bolesti. Brojne studije također su pokazale da riblje ulje stimulira funkciju mozga i poboljšava vrijeme reakcije te brzinu donošenja odluka.

Dodatan izvor omega-3 koji se nalazi u ribljem ulju potiče proizvodnju prostaglandina. Oni jačaju imunitet te pomažu tijelu da se bolje othrva infekcijama.

Bolja izdržljivost

Nakon redovnog uzimanja ovog nutrijenta tijelo, tokom dugotrajnih vježbi počinje koristiti masnoću spremajući glikogen za teže vježbe. To povećava energiju i vrijeme koje ćete provesti vježbajući.

Sredinom prošlog vijeka uočeno je da ljudi koji žive u blizini mora i jedu ribu, rjeđe imaju bolove u zglobovima. To je zato što zglobovi trebaju masnoće: bez masti, zglobna tkiva gube elastičnost što na kraju dovodi do ozljeda. Naravno, riblje ulje nije vrlo učinkovito u liječenju artritisa, ali svakako je izvrsno za sprječavanje ovog problema.

Više energije

Tokom studija gdje su sudionici morali procijeniti učinak uzimanja omega-3 kiselina, tvrdili su da je broj upalnih procesa i intenzitet bolova u mišićima nakon vježbanja smanjen. Redovno uzimanje ribljeg ulja će vam svakako pomoći da trenirate češće i uz veći intenzitet.

Smanjuje očni pritisak

Ljekari znaju propisati riblje ulje za one koji imaju glaukom. Masne kiseline naime pomažu ukloniti očnu vodicu što rezultira nižim očnim pritiskom. Naravno, riblje ulje ne može se uzimati kao punopravni lijek, ali mnogi naučnici ipak smatraju da dodatni izvori omega-3 mogu biti način za sprečavanje bolesti oka.