Svi znamo važnost prvog obroka u danu, ali ako ste baš pomislili kako ste ponosni na sebe jer doručkujete svako jutro, razmislite ponovo. Pogotovo ako za prvi obrok birate pecivo, krofnu, muffin...

Doktorica Monique Tello sa Univerziteta Harvard kaže kako je to baš kao da ste pojeli desert za doručak.

Ako "desertu" dodate salamu ili suho meso i sve začinite kupljenim sok od narandže koji sadrži puno šećera, Tello bi se najradije rasplakala, napisala je na svom blogu.

Doktorica ističe kako peciva, palačinke i muffini nisu idealan doručak jer sadrže procesuirane ugljikohidrate i šećer.

Umjesto toga, objašnjava za today.com, za doručak bi trebali birati obroke bogate vlaknima, proteinima i zdravim masnoćama kako biste se osjećali zadovoljno i držali nivo šećera u krvi u stabilnom stanju.

Objasnila je i kako izgleda njen savršen doručak od samo tri sastojka koji možete ponijeti i na posao:

Prvi korak - voće

Voće je sastavni dio doručka doktorice Tello, a ona obično pripremi oko tri šoljice voća. Veliki je fan smrznutog voća jer je manje skupo i dostupno tokom cijele godine.

Drugi korak - jogurt

Jogurt je odličan izvor proteina i probiotika. Birajte običan jogurt sa smanjenim udjelom šećera i pomiješajte ga sa pripremljenim voćem. Doktorica izbjegava verzije jogurta bez masnoća jer malo masnoća dobro je za sve nas.

Treći korak – orašasti plodovi

Uzmite šaku omiljenih orašastih plodova i/ili sjemenki.

Doktorica Tello bira bademe ili indijske oraščiće.

- Orašasti plodovi bogati su zdravim masnoćama i vlaknima i daju nam potrebnu energiju – ističe Tello.

No, Tello ne smatra kako je doručak najvažniji obrok u danu.

- Ima onih koji jednostavno ne osjećaju glad čim se probude i to je u redu. Mnogim zdravim ljudima njihovo tijelo kaže kada trebaju "gorivo". I kada uzimate "gorivo", ono mora biti zdravo, pogotovo ako se radi o prvom obroku u danu, bez obzira kada je – kaže Tello.