Nakon što je godinama bezuspješno pokušavao smršati, Hitoshi Watanabe počeo je za doručak jesti banane i za šest mjeseci izgubio je čak 13 kilograma.

Shvativši kako banane, osim što su bogate vitaminima i mineralima, ubrzavaju metabolizam, Hitoshi i njegova supruga Sumiko, farmaceutkinja, osmisli su praktičnu i jeftinu dijetu koja ne traži previše odricanja. Za doručak se jedu samo sirove banane i pije voda, a za ručak i večeru može se jesti gotovo sve.

Popularna "Japanska banana dijeta"​ vrlo je jednostavna, djelotvorna i za nju ne treba izdvojiti puno novaca. Osnovno pravilo je da za doručak jedete banane uz čašu ili dvije čaše mlake vode.

Ostali obroci trebaju biti lagani, manji i češći. Posebno stroga pravila za ostatak prehrane u danu ne postoje. Jedite normalno ručak i večeru, no nemojte se pretrpavati, savjetuje Centar zdravlja.

Originalna banana dijeta se drži sedam do 12 dana. Dozvoljeno je povremeno popiti nezaslađeni čaj ili kavu, ali preporučuje se izbjegavanje tih napitaka tokom držanja dijete. Isto tako, tokom ove dijete obavezno izbacite alkohol.

Doručak:

3 banane. Uz njih je dozvoljeno konzumirati samo vodu ili čašu nemasnog mlijeka.

Ručak:

Odaberite između dinstanog povrća sa junećim mesom, riblje juhe ili integralne tjestenine sa umakom od rajčice. Uz svaki obrok ide salata, kupus ili zelena. Možete pojesti bananu između obroka, ali pravite pauzu od četiri sata.

Večera:

Pileće, pureće meso na roštilju, povrće ili riba. Salata po želji. Posljednji obrok konzumirajte najkasnije u 20 sati, a poželjno je da bude do 18 sati. Na spavanje je preporučeno ići četiri sata iza obroka.

Izvor: Faktor