Kada kažemo junk hrana, prva asocijacija su nam hamburgeri, hot dogovi, pomfrit, takosi, palačinke, slatkiši...

Možda niste znali, ali i junk hrana ima svoje zdrave verzije, a kako nam se bliži ljeto, pravo je vrijeme da povedete računa o kvalitetu hrane koju jedete i isprobate recepte koji su osvojili internet. Vjerovatno biste bili oduševljeni junk hranom koja je zdrava za vas i zato smo pronašli zdrave lagane recepte koji su viralni i vrlo su ukusni.

Palačinke od banane i ovsenih pahuljica odličan su izbor za doručak. Njihova hranljiva vrijednost u kombinaciji sa bogatim ukusom i lakoćom pripreme čine ih neodoljivim. Za pripremu će vam biti potrebna 2 jaja, 1 kašika ekstrakta vanilije, ¼ kašičice cimeta, 120 ml mlijeka, 90 gr. ovsenih pahuljica, 2 banane i biljno ulje za tiganj. Sve sastojke stavite u blender i miješajte dok smjesa ne postane homogena. Zatim lagano podmažite posudu zagrijanu na jakoj vatri. Uz pomoć kutlače stavite smjesu i čim počnu da se pojavljuju mjehurići, palačinku okrenite na drugu stranu. Vaše palačinke će biti spremne i možete ih poslužiti sa bilo čim što poželite. Preporučili bismo jagode, jer im je sezona.

Voćni desert je spas kada vam se očajnički jede nešto slatko, ali razmišljate o kalorijama. Svoje omiljeno voće možete pokriti čokoladom po vašem izboru sa nekoliko sastojaka i uživati u njima. Obećavamo da će vam ponuditi isti užitak kao i "normalni" slatkiši, a vi ćete ih tražiti još. Za zdravi desert pripremite 110 gr. crne čokolade (sjeckana), šolju pečenog i sjeckanog kikirikija i 12 velikih jagoda sa peteljkom. Sve što treba da uradite je da prvo položite foliju na tepsiju, a zatim otopite čokoladu. Kada je čokolada spremna, pustite je da se ohladi oko 5 minuta i stavite kikiriki u posudu. Postupak je sljedeći, prvo umočite jagode u čokoladu i odmah u posudu sa kikirikijem. Vaš zdrav, ali istovremeno vrlo lagan desert je spreman.

Rođendan ove godine možete proslaviti sa ovsenom kašom, zašto da ne. Na popularnoj aplikaciji TikTok možete naći recept kako da napravite zdravu rođendansku tortu sa samo nekoliko sastojaka i bez mnogo muke. Za ovu zdravu tortu trebaju vam ovsene pahuljice, 1 jaje, bademovo mlijeko, 1 kašika ekstrakta vanilije, ukrasne mrvice u boji i malo šlaga za dekoraciju. Pomiješajte sve sastojke i stavite ih u posudu koja je podmazana uljem. Pecite na 180 stepeni 30 minuta. Kada je kolač pečen, namažite šlagom i pospite ukrasnim mrvicama. Vaša rođendanska torta je spremna!

TikTok kaže da je pravo vrijeme za tortilju! Super zdrav obrok na bazi tortilje možete probati za doručak ili užinu. Pripremite 1 veliku tortilju, 4 jaja, biber, čeri paradajz, so, papriku i rendani kačkavalj. Najprije stavite tortilju u tavu, zatim dodajte jaja koja su pomiješana sa paradajzom, paprikom i na kraju dodajte ostatak sastojaka. Pecite na 180 stepeni 10 minuta i vaša zdrava užina je spremna.