Niste još odlučili šta večeras pripremiti za iftar. Evo nekoliko prijedloga: 

Istanbulska hidiv čorba

Potrebni sastojci: 4-5 šampinjona ili 1 vrganj, 1 manja tikvica,1 mrkva, 1 šolja (od 1,5 dcl) smrznutog graška, 4 kašike maslinovog ulja, 1 kašika maslaca, 2 kašike brašna, oko 1 l tople vode, so, biber, vegeta, 1 šolja (od 1,5 dcl) jogurta, 1 žumance.

Postupak pripreme:

Zagrijati ulje i maslac, pa dodati narezane gljive. Propržiti ih tri, četiri minute, a zatim dodati brašno.

Nakon 10-tak sekundi, sipati toplu vodu, miješajući svo vrijeme. Dodati na kockice narezane tikvicu i mrkvu, grašak, pa začiniti po ukusu. Kuhati 15-tak minuta.

Sjediniti jogurt i žumance. Sipati nekoliko kašika tečnosti iz šerpe, pa pažljivo smjesu istresti u šerpu, miješajući svo vrijeme.

Nakon pet minuta kuhanja na laganoj vatri, čorbu poslužiti.

Đulbastije

Potrebni sastojci: 500 g mljevene junetine, tri veća krompira, dvije glavice luka, dva česna bijelog luka, dvije kašike brašna,
jedno jaje, so, biber, vegeta, bešamel sos.

Postupak pripreme:

U posudu staviti junetinu, izrendani krompir i luk. Dodati dva česna bijelog luka, dvije kašike brašna, jedno jaje, so, biber i vegetu. Miješati dok se sastojci ne sjedine.

Od mesa praviti potom male pljeskavice.

Na zagrijanom ulju kratko ispeći đulbastije da dobiju koricu s obje strane. Potom ih poredati u tepsiju i zaliti bešamel sosom.

Ostaviti da se peku 30-ak minuta na 220 stepeni Celzijusa.

Po želji možete dodati žuti sir.

Đulbastije servirati u kombinaciji sa pečenim krompirom, pire krompirom i salatom po vlastitom izboru.

Salata sa bulgurom (Tabbouleh)

Potrebni sastojci: 120 g bulgura, 600 ml vode, 1 kašičica vegete, 250 g paradajza, 1-2 mlada luka, 3 kašike nasjeckanog peršuna, 1 kašika narezane nane, 3 kašike maslinovog ulja, 2 kašike limunovog soka, so, crni mljeveni biber.

Postupak pripreme:

Bulgur stavite u zdjelu i preliti kipućom vodom u koju ste dodali vegetu. Pokriti i ostaviti da se smoči oko 25 minuta.

Potom bulgur ocijediti i ostaviti da se ohladi.

Hladnom bulguru dodati paradajz narezan na male kockice, sitno nasjeckani mladi luk, peršun i nanu, pa sve lagano promiješati.

Maslinovo ulje i limunov sok pomiješati te preliti salatu.

Salatu posoliti, pobiberiti, promiješati i poslužiti.

Tabbouleh uvijek treba imati više povrća nego zrna bulgura.

Kolač sa trešnjama i jogurtom

Potrebni sastojci: 800 g trešanja, 3 jaja, 1 čaša jogurta (ili kiselog vrhnja), pola čaše od jogurta ulja, 80 g šećera, na vrh noža soli, 200 g oštrog brašna, 50 g griza, kašičica sode bikarbone ili praška za pecivo.

Postupak pripreme:

Trešnje očistiti od košpica.

Razdvojiti bjelanca i žumanca. U bjelanca dodati malo soli i umutiti ih u čvrsti snijeg.

Žumanca dobro izmiksati sa šećerom. U žumanca dodati ulje, jogurt i na kraju umiješati smjesu brašna, praška za pecivo i griza.

Sve zajedno dobro promiješati i lagano umiješati snijeg od bjelanaca.

U uski kalup postaviti masni papir. Kašikom staviti malo smjese biskvita, pa naslagati red trešanja. Ponovo kašikom stavljati smjesu biskvita. Postupak ponavljati sve dok imate sastojaka.

Peći u rerni pola sata na 200 stepeni Celzijusa.

Kada se kolač dobro ohladi, izrezati ga na kriške i poslužiti uz kafu i sok.